سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

اتمام محدودیت‌های معدنی از اول دی در آذربایجان شرقی

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی ریسک سرمایه‌گذاری در بخش معدن را بالا دانست و گفت: تمام محدودیت‌های معدنی از اول دی ماه سال جاری برداشته می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛نیرومند در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان‌شرقی مشکلات بخش معدن را مربوط به بدهی دانست و اظهار داشت: در 10 سال گذشته بخش معدن ریالی دریافت نکرده است و ریسک سرمایه گزاری در بخش معدن بالاست ولی تمام محدودیت‌های معدنی از اول دی ماه سال جاری برداشته شده و عموم متقاضیان صلاحیت‌دار می‌توانند معدن به ثبت برسانند‌.

به گفته نیرومند 240 معدن به دلیل عدم همکاری دستگاه‌های بین بخشی معدن غیرفعال است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز در این جلسه آذربایجان شرقی را به علت داشتن ظرفیت‌ها و قابلیت‌های مختلف دارای جایگاه ویژه‌ای در اکثر فعالیت‌ها اقتصادی به ویژه در بخش صنعت و معدن دانست و گفت: وجود چهار هزار و 900 واحد صنعتی و 427 واحد معدنی فعال بستر مساعدی برای توسعه و رشد استان بخشیده است.

در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، واحدهای تولیدی مشکل‌دار آذربایجان‌شرقی بررسی و راهکاری برای همکاری بانک‌ها به منظور تامین تسهیلات برای وارد چرخه شدن این واحدها ارائه شد.
انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.