سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

اعلام فهرست اقلامی که می‌توان به ستاد اربعین اهدا کرد

فهرست اقلامی که مردم می‌توانند به ستاد اربعین اهدا کننداعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس ستاد عتبات عالیات خوزستان گفت: زارعی مسئولیت خدمات‌رسانی در مرز چذابه با فرمانداری شهرستان اهواز و عمده موضوعات ما بحث امکانات تغذیه‌ای و اسکانی زائران امام حسین (ع) است.

عزیزالله زارعی بابیان اینکه ۱۲ بیلبورد و بیش از ۵۰۰ مترمربع در شهر اهواز به‌منظور خدمات‌رسانی و معرفی شماره‌حساب و تلفن برای اطلاع‌رسانی شرایط اعزام به عتبات در نظر گرفته شده است افزود: ۵۱ مسجد محوری و شاخص را در هشت منطقه اهواز مشخص کرده و با نمایندگان آنها جلسه گذاشتیم که هرگونه کمک غیر نقدی را پس از دریافت، تحویل بدهند.

وی گفت:یکی از کارهای انجام شده، چاپ ۳۰ هزار بروشور و کارت ویزیت برای اطلاع‌رسانی و اعلام شماره‌حساب‌ها و جمع‌آوری کمک‌های غیر نقدی به مساجد است.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان خوزستان عنوان کرد: همچنین چاپ پوستر با تیراژ ۵۰ هزار نسخه‌ای را هم داریم و اسامی نمایندگان جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی را در قالب اعلام شماره تلفن اطلاع‌رسانی کرده‌ایم.

زارعی افزود: در کل حدود ۱۲ قلم از جمله حبوبات، شکر، قند، شوینده، گوشت، پودرهای لباسشویی، آرد، مواد بهداشتی و غذایی نیاز داریم. همچنین ۶۰ هزار پتو، مقداری موكت و فرش، کانتینر سیار، منبع آب آشامیدنی و شستشو، موتور برق، سجاده و مهر نماز، لامپ کم‌مصرف و کپسول آتش‌نشانی را برای غرفه‌های پذیرایی نیاز داریم.

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.