سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت فدراسیون جهانی ووشو از رئیس کمیته پزشکی فدراسیون ایران

فدراسیون جهانی ووشو از امیرعباس لشگری برای حضور در سمینار کمیته پزشکی فدراسیون جهانی که در حاشیه مسابقات جهانی ۱۹ آبان در اندونزی برگزار می‌شود، دعوت به عمل آورد.

امیر عباس لشگری، عضو کمیته پزشکی فدراسیون جهانی ووشو و رئیس کمیته پزشکی فدراسیون ووشو در گفتگو با خبرنگارکشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  اعلام کرد: درحاشیه مسابقات جهانی ووشو که از 23 آبان ماه در اندونزی برگزار می شود، سمیناری درخصوص نظارت پزشکی بر رقابت ها برگزار می‌شود، از من نیز به عنوان عضو این کمیته دعوت شده تا در این سمینار شرکت کنم.

وی افزود: به طور معمول برای درمان بیماری های احتمالی و آسيب دیدگی ورزشکاران از پزشکان محلی استفاده می شود،اما برای قطع کردن مسابقات در صورت مصدوم شدن ورزشکار تشخیص آن به عهده پزشک عضو کميته پزشکی فدراسیون جهانی است که بر قوانین ووشو تسلط کامل دارد.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر نظارت بر رقابت ها، در حاشیه مسابقات جهانی ایستگاه هایی را در محل اسکان ورزشکاران مستقر کرده ایم تا ضمن آموزش ضد دوپینگ از ورزشکاران تست در خصوص آموزش های ارائه شده،می گیریم و در صورت پاسخ صحیح به آنها جایزه می دهیم، تا تشویق شوند. زیرا این ورزشکاران نخبگان ووشوی جهان هستند و نباید آلوده به دوپینگ شوند به همین منظور از هر طریقی برای مبارزه با دوپینگ و آموزش های آن استفاده می کنیم.

لشگری افزود: کمیته پزشکی فدراسیون جهانی ووشو به جز رئیس چینی دارای پنج عضو از کشورهای ایران، استرالیا، چین،ترکیه و اردن دارد که در حاشیه مسابقات جهانی ووشو امسال انتخابات این کمیته برگزار می شود و اعضای آن برای مدت چهار سال آینده انتخاب می شوند.

وی در پایان گفت: مسابقات جهانی از 23 آبان آغاز می شود، اما با توجه به اینکه سمینار و جلسات حاشیه این رقابت ها زودتر از این تاریخ برگزار می شود، برای حضور در این سمینار من زودتر از سایر اعضای تیم 18 آبان عازم اندونزی می شوم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.