سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

استان قم رتبه 15 در شاخص پژوهش و فناوری

اخوان علوی رئیس پارک علم و فناوری استان قم گفت: استان قم در23 شرکت دانش‌بنیان فعال است، که رتبه 15 در شاخص پژوهش و فناوری در سطح کشور را دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قم، در نخستین جلسه ستاد  هفته پژوهش و فناوری که صبح امروز در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد؛ اخوان علوی گفت: کار کمیته تقدیر از پژوهشگران به علت انتخاب پژوهشگران برتر بسیار سخت و وقت‌گیر است، واین کمیته باید در انتخاب پژوهشگران نهایت دقت را لحاظ کند و از معیارهای روز برای این انتخاب استفاده کند.

رئیس پارک علم و فناوری استان قم با تاکید بر‌اینکه برای برگزاری نمایشگاه باید دانشگاه‌ها را به 3 دسته تقسیم کنیم، افزود: دانشگاه‌های بزرگتر و برتر استان با سه طرح برتر و برگزیده پژوهشی، دانشگاه‌های متوسط با دو طرح و دانشگاه‌های کوچک‌تر با یک طرح می‌توانند در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

وی تصریح کرد: استان قم رتبه پانزدهم در عرصه علمی و پژوهشی در کشور را دارد

اخوان علوی خاطرنشان کرد: مسئولیت مالی برگزاری هفته پژوهش استان قم برعهده کمیته اجرایی ستاد هفته پژوهش و  فناوری یا استانداری است

رئیس پارک علم و فناوری استان قم تصریح کرد: هر دستگاهی به‌ سهم خود می‌تواند در این تأمین بودجه نقش داشته باشد، و  آمار بودجه‌ای دستگاه‌های مختلف در اختیار سازمان برنامه و بودجه است و می‌توان متناسب با بودجه تخصیصی دستگاه‌های مرتبط با پژوهش و فناوری  از آن ها کمک بگیرد.

انتهای پیام/ ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.