سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

محکومیت 360 میلیون ریالی برای قاچاقچیان سوخت در خاش

رئیس تعزیرات حکومتی خاش از محکومیت 360 میلیون ریالی برای قاچاقچی سوخت در خاش خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ علی کیخا گفت: شخصی که با یک دستگاه تانکر نفت‌کش اقدام به جابجایی سوخت به میزان 27 هزار و 500 لیتر بدون مجوز و به صورت غیرقانونی کرده بود و قصد خروج آن از مبادی مرزی جنوب سیستان و بلوچستان را داشت در ورودی شهرستان خاش توسط مأموران انتظامی شناسایی و دستگیر شد.

وی ادامه داد: پس از توقیف خودرو و دستگیری متخلف پرونده برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی خاش ارسال شد و رسیدگی به پرونده در شعبه ویژه تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی خاش آغاز شد.

وی ادامه داد: شعبه ویژه تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی خاش با شروع رسیدگی و بررسی اسناد و مدارک ارائه شده و پس از اخذ دفاعیات متهم اقدام به صدور رأی مبنی بر محکومیت متخلف به میزان 360 میلیون و 754 هزار ریال جزای نقدی و ضبط سوخت‌های مکشوفه به نفع دولت کرد. 

رئیس تعزیرات حکومتی خاش خاطرنشان کرد: در ماه گذشته 42 فقره پرونده در حوزه‌های مختلف تخلفاتی به تعزیرات حکومتی خاش وارد شد که همین تعداد پرونده نیز مورد رسیدگی قرار گرفته و منجر به محکومیت 2 میلیارد و 367 میلیون ریالی متخلفان شده است.

انتهای پیام /ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.