سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زیدی: در لبنان بیش از حد انتظار ظاهر شدیم

سرمربی تیم نوجوانان کشورمان معتقد است عنوان دومی در لبنان نتیجه خوبی برای تنیس ایران بود.

فرشید زیدی در گفتگو با خبرنگار حوزه سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نتایج تیم ایران در رقابت های تنیس لبنان بیان کرد: این مسابقات در سطح قابل قبولی برگزار شد و تنیسورها به نسبت قدرتمندی در آن حضور داشتند، ملی پوشان کشورمان نیز در این تورنمنت بیش از حد انتظار ظاهر شدند و خوشبختانه توانستیم مقال نایب قهرمانی این پیکارها را بدست آوریم.
 
وی افزود:این مسابقات در آسیای غربی و میانه برگزار شد، کشورهای این منطقه به دلیل اختلاف سطحی که با جهان دارند در رده‌های سنی برنامه‌ریزی‌های زیاد و پیشرفت مطلوبی داشته‌اند. خوشبختانه ایران در این کار از آسیا جلو افتاده و فدراسیون وقت بسیاری در آن گذاشته است.
 
سرمربی تیم نوجوانان کشورمان در خصوص انتقادات در خصوص سطح پایین این مسابقات گفت:کشورهای اصلی این منطقه مانند اردن، لبنان و سوریه در این پیکارها حاضر بودند درست است که برخی کشورها پیش از بازی‌ها انصراف دادند اما حضور برخی تنیسورها سطح این تورنمنت را بالا برده بود.
 
وی در مورد بازدهی نداشتن تمرکز روی تنیس پایه اظهار داشت:وقتی تنیسورها از نونهالان به رده های سنی بالاتر می روند وارد میادین بزرگتر می شوند و باید با رقبای قوی تر مسابقه دهند.
 
در حال حاضر محمد کارگران و امیرحسین بادی که ثمره این تمرکز روی تنیس پایه هستند در رقابت های جونیور می‌درخشند و مقام‌های قهرمانی را برای ایران بدست می آوردند.
 
زیدی در پایان خاطر نشان کرد:سرمایه گذاری خوبی روی تنیس پایه صورت گرفته است و نتایج تا حدودی انتظارات ما را برآورده کرده است، امیدوارم با ادامه حمایت از این نوجوانان بتوانیم در آینده افتخاراتی در شان تنیس ایران بدست آوریم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: زیدی ، لبنان ، میانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.