سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تدابیر و اقدامات ویژه فرمانداری قدس در حوزه آبی این شهرستان

فرماندار شهرستان قدس گفت: تامین و توسعه زیر ساخت‌های شبکه آبرسانی در این منطقه، یکی از اصلی‌ترین دستور کارهای مجموعه مذکور در شهرستان قدس به شمار می‌رود.

حسین کاغذلو فرماندار شهرستان قدس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به ضرورت توسعه و تسهیل شبکه آبرسانی در این شهرستان اظهار کرد: اقدامات متعددی در طول یک سال گذشته از سوی مسئولان زیربط در این شهرستان عملیاتی و اجرایی شده که گام مثبت و سازنده‌ای در بهبود زیر ساخت‌های آبرسانی در قدس به شمار می‌رود.

وی افزود: اصلاح 6 کیلومتر از شبکه آبرسانی و افزودن 5 حلقه چاه از نمونه اقدامات انجام شده در این عرصه است و خوشبختانه تاثیر سازنده‌ای در رفع قطعی‌های مکرر آبی در این شهرستان ایفا کرد.

کاغذلو گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، با معضل قطعی آب به دلیل کمبود منابع آبی مواجه نبودیم و اگر چنین موضوعی رخ داده ناشی از شکستگی یا نارسایی فنی در لوله‌ها بوده که اصلاح آن با فوریت در دستور کار قرار گرفته است.

وی یادآور شد: تعبیه مخزن 10 هزار مکعبی در شهرستان قدس برای تامین و آبرسانی هر چه مطلوب‌تر به مردم این منطقه نیز در دستور کار قرار دارد و با بهره برداری از 5 حلقه چاه در سال آینده به طور یقین مشکلات این حوزه با کاهش هر چه بیشتری مواجه خواهد شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.