سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زن جوان در دادگاه خانواده:

شوهرم پول نزول گرفت و حالا در آستانه ورشکستگی است

زن جوان وقتی متوجه شد که شوهرش برای اداره کارخانه اش پول نزول کرده تصمیم به گرفت برای همیشه به زندگی مشترکشان پایان دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم یک کارخانه بزرگ داشت اما به خاطر وسوسه های نامادری اش پول نزول گرفت و حالا آنقدر بدهی بالا آورده که مجبور شده کارخانه را بفروشد.

وی افزود:شوهرم کار خوبی داشت و همیشه وضع مالی اش عالی بود، اما به حرف های نامادری اش گوش کرد و پول نزول کرد. او از وقتی اینکار را کرد، مجبور به تکرار آن شد. او با پول های نزول بدهی هایش را پرداخت کرد، اما این نزول ها آنقدر زیاد شد که ورشکست شد. برای همین حالا می خواهد کارخانه را بفروشد.

زن جوان ادامه داد:من هم وقتی این وضعیت را دیدم تصمیم گرفتم برای همیشه از شوهرم جدا شوم. نه به خاطر اینکه ورشکست شده، بلکه به خاطر اینکه پول نزول گرفته و کار خلاف قانون انجام داده و زندگی اش را با اینکار نابود کرده است.

بعد از صحبت های این زن، قاضی شوهرش را هم به دادگاه احضار کرد تا صحبت های او را هم بشنود و بعد از آن در باره این پرونده رسیدگی کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: طلاق ، دادگاه ، خانواده ، قاضی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۳۲
ناشناس
۲۲:۵۷ ۰۴ آبان ۱۳۹۴
دقت کنید : شوهرم کار خوبی داشت و همیشه وضع مالی اش عالی بود، اما به حرف های نامادری اش گوش کرد و پول نزول کرد.
او با پول های نزول بدهی هایش را پرداخت کرد،
اگه وضع مالی خوبی داشته پس بدهی از کجا آمده که برای رفع آن نزول بگیره ، ضمناً شوهر شما برای رفع چسان و فیسان شما و مطمعناً عدم مدیریت غلط ( تو کشور ما 15 سالی است که وحشت ناک زیرآبزنی رواج داره و هر کسی برای منافع خودش هر نامردی را در حق همکارش انجام میده حال اگر مدیر هم خاله زنک باشه و به این حرفها گوش کنه دست به کارهای احمقانه میزنه و وقتی به خودش میاد میبینه کلی حق و حقوق پرسنلش را ضایع کرده ، آدمهای کاری و با لیاقت را یا برکنار کرده یا پستی غیر حرفه اش داده ، خلاصه تولید و فروش ودرامدش در پی این کار ها بهم و عاقبت ورشکستگی و .... تحقیق کنید اکثر شرکتها به همین منوال از بین رفتن
ناشناس
۲۲:۳۶ ۰۴ آبان ۱۳۹۴
ربا حرامه اينك شكي توش نيس اما حرفاي شوهرش هم حتما شنيدنيست
ناشناس
۱۴:۳۴ ۰۴ آبان ۱۳۹۴
فکر نکنید بخاطر ورشکستگیه ها نه فقط بخاطر پول نزول که حرامه.
عجب جوکی خیلی خندیدیم خخخخ
ناشناس
۰۸:۰۳ ۰۴ آبان ۱۳۹۴
همه زن ها اینجوری هستند تا شوهرشون وضعش خوبه قربون و صدقه اش میرن ولی تا تقی به توقی میخوره و وضع مالی مرد بد میشه سر ناسازگاری میگذارند و بهانه و طلاق....
ناشناس
۰۷:۵۵ ۰۴ آبان ۱۳۹۴
نزول زندگی رو به آتش میکشد