سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

از سند جامع پدافند زیستی کرمانشاه رونمایی شد

مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمانشاه از وجود 2 قرارگاه پدافند غیرعامل در استان که یک قرارگاه در حوزه پدافند غیرعامل زیستی و دیگری در حوزه پدافند غیرعامل سایبری است خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛محمودیان گفت: بیش از 50 جلسه کارشناسی که در حوزه پدافند زیستی برگزار شد، "سند جامع پدافند زیستی" استان کرمانشاه تدوین شده که در هفته پدافند غیرعامل رونمایی خواهد شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه اولین استانی است که چنین سندی را تدوین کرده و پایلوت کشور است، ادامه داد: قرار است استان‌های دیگر نیز از این سند الگو بگیرند.

محمودیان خاطرنشان کرد: در این سند تمام تهدیدات زیستی استان در حوزه آب، کشاورزی، بهداشت، محیط زیست و ... با راهکارهای مقابله دیده شده است.

به گفته این مسئول، در کرمانشاه سند جامع پدافند غیرعامل نیز تدوین شده که در این خصوص هم در کشور پیشتاز هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به 12 کارگروه تخصصی که زیر مجموعه پدافند غیرعامل استان است، تاکید کرد: در این کارگروه‌ها بخش‌های مختلفی مورد توجه قرار می‌گیرد که یکی از آنها آموزش است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمانشاه از آموزش 500 نفر از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد که در دوره‌های آموزش عمومی و تخصصی آموزش دیدند.

محمودیان مجموع افرادی که در امور پدافند غیرعامل استان فعالیت ستادی دارند را نیز 610 نفر اعلام کرد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: کرمانشاه ، اولین ، کشور ، سند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.