سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جودو جوانان جهان؛

حذف زودهنگام هر سه نماینده ایران

سه جودوکار کشورمان در روز سوم رقابتهای نوجوانان جهان با شکست برابر رقبای خود در دور دوم از گردونه رقابت ها کنار رفتند.

 به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه این مسابقات که در ابوظبی جریان دارد سه نماینده ایران در اوزان ۸۱- و ۹۰- کیلوگرم با یک پیروزی و یک شکست از دور رقابتها حذف شدند. 

ایمان نيك اقبال در وزن ٨١- كيلوگرم که در اولين ديدار «الچیر» لبناني را با امتیاز «وازاری» شکست داده بود دور دوم مقابل « فرانك دي ويت» از هلند با ضربه فنی بازنده شد. این هلندی نفر 45 رنگینگ بزرگسالان جهان ، دو برنز رقابتهای گراند اسلم پاریس و زاگرب در دو ماه گذشته ،مدال طلای اروپا و نقره نوجوانان را در کارنامه دارد. 

در وزن ٩٠- كيلوگرم حميدرضا ملك زاده قهرمان نوجوانان آسيا نیز دور نخست «جک هاتون" از آمريكا را شکست داد. وی در مبارزه بعدی به مصاف «ایگولینکوف» از روسيه رفت و مقابل نایب قهرمان دوره قبل و قهرمان نوجوانان جهان با ضربه فنی بازنده و از جدول مسابقات خارج شد. 

حامد رشيدي دیگر نماینده کشورمان در این وزن که دور نخست استراحت داشت و سپس در ثانیه پایانی «هوم برتو» از برزيل را ضربه فنی کرده بود در دومین مبارزه خود مقابل «بکا» نفر سوم رنکیگ بزرگسالان جهان از گرجستان را ضربه فنی و حذف شد.

رقابتهای جودو قهرمانی جوانان صبح جمعه با حضور ٥٦٠ جودوكار از ٨٢ كشور به ميزباني امارات در ابوظبی آغاز شد و تا روز سه شنبه پنجم آبان ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.