سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

اعزام مبلغان فرهنگی به سراسر استان اصفهان

موسسه جهادي و تبليغي سلام نسبت به اعزام مبلغان فرهنگی - مذهبی به سراسر استان اصفهان اقدام کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان جانشين مدير موسسه جهادي و تبليغي سلام اصفهان گفت: از برنامه هاي اين موسسه در ماه محرم و صفر اعزام مبلغان فرهنگی به سراسر استان است. 

حجت الاسلام و المسلمين محمد حسين اخوان ادامه داد: موسسه جهادي و تبليغي سلام اصفهان با همكاري اداره كل اوقاف و امور خيريه استان اصفهان با هدف فرهنگ‌سازي اسلامي و تبليغ در راه گسترش دين مبين اسلام و تشيع به سراسر استان اصفهان مبلغ اعزام مي‌نمايد. 

وی افزود: در اين راستا امسال در ماه محرم 25 مبلغ در شهر اصفهان در مراكز آموزشي فرهنگي و مدارس مستقر گرديده و به پاسخگويي در زمينه مسائل شرعي و شبهات و مشاوره خانواده پرداختند. همچنين 35 نفر به شهرضا اعزام گرديدند كه در امام زاده شاه رضا ، دانشگاه آزاد اسلامي ، مساجد ، تكايا ، حوزه علميه شهر و سطح شهر به فرهنگ سازي و ارائه مباحث تبليغي با محوريت ولايت فقيه ، سبك زندگي ، نگرش ديني ، حجاب و عفاف در دو بخش مجزاي خواهران و برادرانمی‌پردازند. اعزام 6 نفر نيز به دهاقان و جرقويه اوليا و شرق اصفهان روستاهاي حصارآباد ، اسفندياران و رامشه از دیگر بخش‌های این طرح است.

وی یادآور شد: اينطرح فرهنگیبا همكاري اداره كل اوقاف و امورخيريه استان اصفهان ، شهرداري هاي مناطق مختلف و ادارات آموزش و پرورش محقق شده است.

جانشين مدير موسسه جهادي و تبليغي سلام همچنین خاطرنشان کرد: از ديگر برنامه‌های فرهنگي تبليغي و جهادي این مرکز، اعزام 69 نفر جهت استقرار در مسير زائران پياده آقا امام حسين (ع)است كه در ماههاي محرم و سفر انجام مي‌گيرد . غرفه هاي بر پا شده در اين مسير شامل روحاني ميزبان و مشاور زائران و در غرفه هاي كودك و نوجوان نيز پذيراي مسلمانان كودك و نوجوان خواهد بود.

وی افزود: از ديگر فعاليت هاي اين موسسه مي‌توان به پ‍ژوهش و توليد محصولات نزم افزاري با موضوعيت تا انقلاب مهدي و بيداري اسلامي اشاره نمود . نرم افزار كاتب ويژه گروه هاي تبليغي كه با تيراژ 4000 نسخه توزيع گرديد و مجموعه نرم افزاري سقا كه مجله تصويري براي قشر محصل و دانشجو با محتواي نياز فرهنگي قشر مذهبي در موضوعات مختلف رسانه مي‌باشد از محصولات اين موسسه است.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: اعزام ، مبلغ ، اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.