سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

مقاوم سازی 96 هزار واحد روستایی لرستان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان از مقاوم سازی ۹۶ هزار واحد روستایی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ خاکی پورگفت: از سهمیه مقاوم سازی واحدهای روستایی سال ۹۳ استان بیش از 2 هزار و ۶۹۰ متقاضی را به بانک های استان برای دریافت تسهیلات معرفی کرده ایم.

وی با بیان اینکه سهمیه لرستان در مدت زمان یاد شده مقاوم سازی 5 هزار و ۸۰۰ واحد بوده است افزود: از این تعداد تا کنون 2 هزار و ۶۹۰ متقاضی را به بانکها برای دریافت این تسهیلات ابلاغ کرده ایم.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان با بیان اینکه در مجموع حدود ۴۶ درصد متقاضیان در این زمینه به بانک های عامل استان معرفی شده اند گفت: در نهایت تا کنون انعقاد قرارداد پرداخت تسهیلات هزار و ۱۰۰ واحد از سوی بانک ها صورت گرفته است.

خاکی پور بر لزوم همکاری بانک های استان در رابطه با پرداخت تسهیلات به این متقاضیان تاکید کردو گفت: ما از بانک ها انتظار داریم که همکاری بیشتری در این رابطه داشته باشند.

وی همچنین با بیان اینکه هنوز سهیمه سال ۹۴ در این زمینه به ما ابلاغ نشده است گفت: همچنین از محل اعتبارات حوادث نیز سهمیه ما مقاوم سازی هزار واحد بوده که از این تعداد تا کنون ۶۶۳ متقاضی را به بانکها برای دریافت تسهیلات معرفی کرده ایم.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان افزود: از این تعداد نیز تا کنون ۳۰ مورد به مرحله انعقاد قرار داد رسیده اند.

خاکی پور گفت: تا کنون بیش از ۹۶ هزار واحد روستایی لرستان مقاوم سازی شده است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.