سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جودو قهرماني جوانان جهان؛

فتحی به نیمه نهایی صعود کرد/ حذف دو جودوکار ایران

جودوکار وزن 66- کیلوگرم کشورمان با برتری مقابل رقبای خود به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، تيم ملي جوانان ايران در روز دوم از اين دوره رقابتها سه نماينده داشت كه مهدی فتحی پور راهی مرحله نیمه نهایی شد و دو جودوکار در مرجله یک هشتم نهایی از دور رقابتها حذف شدند.  
 
در وزن 66- کیلوگرم مهدی فتحي پور پس از استراحت در مرحله نخست با "مان خابار" از مغولستان را شكست داد. وي نيز دور بعد " ادگاردو" از مكزيك را از پیش رو برداشت و در راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. فتحی پور در این مرحله و در مبارهز با "جان تلو" از کلمبیا در حالی که امتیاز «یوکو» از دست داده بود با حبران این امتیاز در ثانیه پایانی حریف خود را ضربه فنی کرد و به نیمه نهایی راه يافت. وی برای صعود به دیدار نهایی باید با «گیاترو» از اسپانیا پیکار کند.
 
در همین وزن عليرضا خجسته در اولين ديدار «واوريزسك» از لهستان را شكست داد و سپس با امتياز وازاري « راشد» از امارات را از پيش رو برداشت. وي در مرحله يك هشتم نهائي با اخطار به نماینده برزيل باخت و از دور رقابتها کنار رفت.  
 
اميد تيزتك در وزن ٧٣- كيلوگرم ابتدا «سوت من» از نیوزیلند را با ضربه فني شكست داد و در ادامه هم «هنّان والد»از هلند را از پيش رو برداشت. تيزتك در مبارزه بعدي به مصاف "اروس خان بك" از روسيه رفت و با امتیاز «یوکو" نتیجه را به حریف واگذار کرد.  
 
رقابتهای جودو قهرمانی جوانان صبح جمعه با حضور ٥٦٠ جودوكار از ٨٢ كشور به ميزباني امارات در ابوظبي آغاز شد و تا روز سه شنبه پنجم آبان ماه ادامه خواهد داشت.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.