سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دو دلیل برای ادامه همکاری اسکوچیچ

مسئولان تیم فوتبال فولاد خوزستان تنها به دودلیل حاضر به ادامه همکاری با سرمربی خود هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نظر می‌رسید تیم فوتبال فولاد خوزستان در صورت برد احتمالی دردیدار صبای قم بتواند مسیر خودش را پیدا کند و در ادامه دیدار‌های خود در لیگ‌برتر به روزهای خوب خود بازگردد. اما با شکست 2 بر 1 شاگردان علی دایی همه معادلات برهم خورد و زمزمه‌های اخراج دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم اهوازی نیز مطرح شده است.
 
*فولادی‌ها به دو دلیل قادر به اخراج اسکوچیچ نیستند
 
دلیل اول: مسئولان فولاد اگر بخواهند او را اخراج کنند باید با قبول کردن مبلغ سنگین یک میلیارد و پانصدمیلیون تومان، اسکوچیچ را از جمع سرخپوشان جدا کنند و یا صبرکنند تا خود او استعفا بدهد. اما بدون شک او این کار را نخواهد کرد. چرا دراگان اسکوچیچ بارها با مصاحبه بعد بازی خود تأکید کرده است که ابتدا فولاد را از این وضعیت بیرون بیاورد و بعد از فولاد برود.
 
دلیل دوم: به خود باشگاه برمی‌گردد، شنیده‌ها حاکی از آن است و حتی با یکی دو نفر از آن‌ها مذاکره ای داشته است، اما همچنان نیز با اخراج او دچار تردید هستند و از طرفی فولادی‌ها نمی‌خواهند با هزینه مجدد فرد دیگری را برای هدایت این تیم بیاورند و می‌توان گفت آن‌ها همه‌چیز را باهم می‌خواهند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.