سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

آماده باش سازمان تاکسیرانی قم در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی قم با اشاره به اینکه 800 دستگاه تاکسی در ایستگاه‌های مختلف قم فعالیت می‌کنند گفت در صورت نیاز 400 دستگاه گردشی نیز اضافه می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی قم از افزایش 400دستگاه تاکسی گردشی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

عزتی با بیان اینکه  اگر نیاز احساس شود و در صورت اعلام نیاز توسط نیروی‌های گشت 400تاکسی گردشی کمکی هم به تاکسی‌های خطی اضافه می‌شوند خاطر نشان کرد: 230 تاکسی به پایانه‌های سه راه بازار، چهارراه بازار، سه‌راه علیخانی به بعد از کوچه مخابرات منتقل می شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی استان قم با بیان اینکه در صورت عبور دسته جات از خیابان باجک افزود: تقاطع خیابان ارم تقاطع خیابان حضرتی پایانه جمکران، خط جمکران، خط ترمینال، خط شهر قائم حدود 170 دستگاه تاکسی به خیابان چهارمردان تقاطع خیابان عمار یاسر منتقل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پایانه میدان مطهری هم که تا امروز 400 دستگاه برای نیروگاه، بلوار کشاورز و شهرک فاطمیه سرویس دهی می‌کردند در روز تاسوعا و عاشورا به میدان سعیدی منتقل می‌شوند.

عزتی با اشاره به اینکه میدان مطهری اول امام موسی صدر به آزادگان منتقل می‌شود، تصریح کرد: خط لنگرود هم به بلوار امام موسی صدربعد از پل رجائی منتقل شده‌اند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی استان قم با تاکید بر اینکه 35 اکیپ گشت و بازرسی در روز تاسوعا و عاشورا فعالیت می‌کنند، افزود: 19 اکیپ خودرویی و 11 اکیپ مستقر و پیاده در این زمینه فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.