سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر انرژی فدراسیون روسیه:

استقبال روسیه برای همکاری با 121 پروژه به ارزش 25 میلیارد یورو

وزیر انرژی فدراسیون روسیه گفت: وزیر راه وشهرسازی جمهوری اسلامی 121 پروژه به ارزش 25 میلیارد یورو را مطرح کرده که شرکت های روسی مشتاق به همکاری دراین پروژه هستند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، نوواک وزیر انرژی فدارسیون روسیه در جمع خبرنگاران در ساختمان وزارت راه و شهرسازی درخصوص جلسات صورت گرفته با این وزارت اظهار خرسندی گرد و گفت: در جلساتی که با وزارت راه و شهرسازی ایران داشتیم با یک طیف مشترک از توافقات درحال مذاکره هستیم و درآینده بسیار نزدیک در زمینه شهرسازی و حمل و نقل به نتیجه خواهیم رسید.

وی درخصوص مفاد مذاکرات روسیه با وزارت راه و شهرسازی جمهوری اسلامی گفت: شرکت فدراسیون روسیه با توجه به مذاکرات برنامه های چون ورود به زیر ساخت حمل و نقل راه اهن، تاسیس بنادر دریایی، تجهیزات خودور و خاص برای تعمیرات راه ها را در پیش گرفته است.

وزیر انرژی روسیه درتوضیح مهمترین دیدگاه فدراسیون روسیه و وزارت راه و شهرسازی جمهوری اسلامی تصرح کرد: از میان تمام دیدگاه های مطرح شده پروژه اتصال به برق جمهوری اسلامی ایران بیشتر مورد توجه قرارگرفته و ما امروز یک سری نکات فنی را در مورد این طرح بیان کردیم که به امکان اجرایی شدن این پروژه کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به چارچوب های مطرح شده در مذاکرات بیان کرد:به یکسری تواققات درچارچوب پروژه شماره 1 خط اتصالی به راه آهن جمهوری اسلامی رسیده ایم که درسال جاری یکسری مدارک مربوط به این پروژه امضا می شود و تعهدات برای اجرا پروژه نیز صورت خواهد گرفت و در اینده نه چندان دور اجرایی خواهد شد.

وی در ادامه تاکید کرد: دراین مذاکرات امکان ایجاد یک سری خط اعتباری برای حمایت از پروژه درنظر گرفته شده است.

وی با اشاره به مطرح شدن 121 پروه توسط وزیر راه و شهرسازی ایران گفت: وزیر راه وشهرسازی جمهور اسلامی 121 پروژه به ارزش 25 میلیارد یورو را مطرح کرده و شرکت های روسی مشتاق به همکاری دراین پروژه هستند. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/  
برچسب ها: اقتصادی ، فدراسیون ، روسیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.