سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیا هک شدن ایمیل های رئیس این سازمان را محکوم کرد

سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا هک شدن ایمیل های رئیس این سازمان را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) روز چهارشنبه هک شدن ایمیل های شخصی جان برنان رییس این سازمان را محکوم کرد.

سیا در حالی این اقدام را محکوم می کند که سایت افشاگر ویکیلیکس اسناد زیادی در مورد محتوای ایمیل های شخصی برنان قبل از زمانی که مدیریت سیا را بر عهده بگیرد منتشر کرد.
سازمان سیا در واکنش به این اقدام و در بیانیه ای گفت: هیچ نشانه ای دال بر آنکه این اسناد منتشر شده محرمانه هستند، وجود ندارد؛ هک کردن متن ایمیل های شخصی خانواده برنان جرم و اقدامی مضموم محسوب می شود که قطعا با سوء نیت انجام شده است. "

ویکیلیکس روز چهارشنبه شش سند مربوط به متن ایمیل های شخصی برنان به تاریخ سال های دو هزار و هفت تا دو هزار و نه، یعنی در زمانی که وی هنوز مدیریت سازمان سیا را عهده دار نبود، منتشر کرد.

این سایت افشاگر نوشت : امروز بیست و یک اکتبر دو هزار و پانزده و طی روزهای آینده، ویکیلیکس اسنادی مربوط به ایمیل های غیردولتی جان برنان رییس سیا منتشر می کند، سرکرده جاسوس های آمریکا از این حساب کاربری در چندین پروژه اطلاعاتی استفاده می کرده است.»
بر اساس زندگی نامه جان برنان که در پایگاه اینترنتی سازمان سیا منتشر شده است، وی بین سال های دو هزار و پنج تا دو هزار و شش برای بخش خصوصی کار می کرده است. وی بین سال های 1980 تا 2005 از کارمندان سیا بود و در سال 2009 به عنوان مشاور رییس جمهور آمریکا در زمینه امنیت داخلی و مبارزه با تروریسم به کار گمارده شد.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.