سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری دو سارق با 120 فقره کیف‌قاپی در زاهدان

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: دو سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار با 120 فقره کیف‌قاپی و سرقت تلفن همراه در زاهدان دستگیر شدند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم ملاشاهی اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت تلفن همراه و کیف قاپی در خیابان‌های دانشگاه، بزرگمهر و زیباشهر زاهدان که باعث نارضایتی مردم شده بود، موضوع توسط چند تیم ویژه از کارآگاهان پلیس مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان زاهدان، پس از گزارش یک فقره سرقت تفلن همراه، با گشت‌زنی‌های هدفمند دو فرد مشکوک را که با موتورسیکلت بدون پلاک در حال پرسه زدن در خیابان‌ها بودند دستگیر کردند.

وی افزود: در بازرسی بدنی از این افراد که یکی از آنان از اتباع بیگانه غیرمجاز بود، گوشی تلفن همراه مسروقه کشف و این افراد به منظور بررسی بیشتر به پلیس آگاهی انتقال یافتند.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این افراد در تحقیقات پلیس به 120 فقره سرقت تلفن همراه و کیف قاپی در مناطق مختلف زاهدان اعتراف کردند که صحنه این سرقت‌ها توسط ماموران بازسازی و افراد شاکی هر یک از این پرونده‌ها نیز مشخص شدند.

ملاشاهی گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

منبع: فارس

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اینجا را کلیک کنید.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ملاشاهی ، کیف قاپ ، زاهدان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.