سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از امروز تا تاسوعا آسمان بارانی است

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا جمعه مناطق البرز، زاگرس، نواحی مرکزی و استان‌های ساحلی شاهد افزایش ابر، رگبار باران و وزش باد خواهند بود.

فریبا گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص آب و هوای کشور اظهار کرد: براساس داده‌ها و الگوهای پیش‌یابی هواشناسی امروز در برخی مناطق شمال شرق و ارتفاعات شرقی البرز بارش پراکنده رخ خواهد داد که به تدریج از ابرناکی در این مناطق کاسته می‌شود.

وی ادامه داد: از بعدازظهر امروز با ورود یک سامانه بارشی به کشور در غرب و شمال غرب کشور افزایش ابر و در برخی مناطق رگبار باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: روز پنجشنبه دامنه فعالیت این سامانه دامنه‌های جنوبی البرز، دامنه‌های مرکزی زاگرس و بخش‌هایی از نواحی مرکزی و استان‌های ساحلی دریای خزر را نیز فرا می‌گیرد و از بعد ازظهر همین روز در غرب و شمال غرب کشور از ابرناکی کاسته می‌شود.

فریبا گودرزی افزود: بارش‌ها روز پنجشنبه در ایلام، شمال خوزستان، لرستان، جنوب همدان، جنوب مرکزی، شمال چهارمحال و بختیاری و غرب اصفهان شدت خواهد گرفت که در مناطق مستعد این استان‌ها بارش تگرگ دور از انتظار نیست.

وی در خصوص هوای روز جمعه تأکید کرد: روز جمعه(تاسوعای حسینی) بخش‌هایی از شرق، شمال شرق، دامنه‌های البرز شرقی و جنوب شرق  کشور شاهد بارش پراکنده، وزش باد شدید گاهی بادگرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص هوای پایتخت گفت: امروز آسمان تهران کمی ابری همراه با وزش باد پیشبینی شده که در اواخر وقت نیمه‌ابری خواهد شد و فردا تهران، نیمه‌ابری در بعد از ظهر افزایش ابر در پاره‌ای نقاط رگبار و رعدوبرق را خواهد داشت.

گودرزی در پایان با بیان اینکه روز جمعه آسمان تهران نیمه‌ابری است افزود: در ارتفاعات بارش پراکنده و به تدریج کمی ابری برای پایتخت پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.