سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

تصویب 991 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح های نیمه تمام در مازندران

برای تکمیل طرح های نیمه تمام در سفر دولت به مازندران 991 میلیارد تومان مصوب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان کلاردشت در غرب مازندران گفت: دولت در این سفر برای تکمیل طرح های نیمه تمام حدود 991 میلیارد تومان مصوب و از طریق صندوق توسعه ملی نیز تسهیلاتی را برای رفع موانع تولید در نظرگرفته است.

حسن خیریان پور با اشاره به برخورداری مازندران از زمین های مستعد کشاورزی ، جنگلی و جلگه ای ، بنادر فعال ، آب های سطحی کافی ، فرودگاه ، دریای خزر و از همه مهمتر نیروهای توانمند و خلاق ، افزود: امروز با همه این مزیت ها توانستیم خدمات مطلوبی به مسافرانی که در تمامی فصول از جمله نیمه نخست سال وارد این استان می شوند، ارائه دهیم.

وی یادآور شد: این استان در مناسبات اقتصادی نیز از لحاظ همسایگی با کشورهای حاشیه دریای خزر کارکرد قابل قبولی داشته است اما می توان با وفاق ، همدلی ، هم افزایی و برنامه ریزی بهتر دراین حوزه برنامه ریزی کرد و مشکلات را رفع نمود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران آسیب پذیری مناطقی از مازندران در برابر بلایای طبیعی بویژه سیل ، معضل ترافیک و زباله را از مشکلات اساسی این استان معرفی کرد و گفت: امروز عزم مدیران ارشد استان برای رفع این مشکلات دراین حوزه بسیار جدی است.

خیریانپور افزود : اکنون در حوزه ساماندهی و مهندسی رودخانه های طغیانی ، مکانیزاسیون زمین های کشاورزی ، توسعه طرح های پرورش ماهی در قفس های دریایی و مهار آب های سطحی جزو اقدامات اولویت داری بوده که در دستور کار استاندار و مسئولان ذیربط قرار گرفته است.

وی با اشاره به برخورداری کلاردشت از مزیت های بسیار مطلوب در حوزه گردشگری ، تاکید کرد که باید سازو کارهای لازم برای اجرای طرح های محرک در این حوزه که بنوعی زمینه ساز فضای کسب و کار و پویای اقتصاد شهرستان گردشگر پذیر است بیش از پیش تلاش شود.

وی از مسئولان بوی‍ژه فرماندار جدید شهرستان کلاردشت خواست تا با برنامه ریزی هدفمند و اصولی زمینه برای حضور مدیران استانی در منطقه فراهم شود.

معاون استاندار مازندران همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خواستار هم افزایی ، وفاق و همدلی بیشتر مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی در جهت برگزاری هرچه بهتر انتخابات دراین منطقه شد.

در اين مراسم از زحمات فیروز صادق در فرمانداری كلاردشت تقدير و ایوب صالحی به عنوان فرماندار جدید شهرستان کلاردشت معرفی شد.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: ساری ، تصویب ، طرح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.