سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی ذوب آهن؛

بازی حساسی مقابل گسترش خواهیم داشت

سرمربی ذوب آهن بازی امروز این تیم مقابل گسترش را بازی حساسی دانست و ابراز امیدواری کرد که تیمش با پیروزی از میدان خارج شود .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن در نشست خبری پیش از بازی با گسترش فولاد با اشاره به این که امروز بازی حساسی با این تیم خوب تبریزی داریم افزود : هر بازی حساسیت خاص خودش را دارد و در این مقطع فصل تیم ها از هم امتیازات زیادی می گیرند . هیچ حریفی آسان نیست و امروز با تیمی بازی می کنیم که فوتبال با کیفیتی ارائه می دهد و دارای بازیکنان جوان و پر انگیزه ای می باشد .

وی افزود : با برد ارزشمندی که مقابل سایپا در هفته قبل به دست آوردیم از همه لحاظ آماده بازی فردا هستیم و امیدواریم با توجه به شرایط فیزیکی و روحی خوبی که حاکم بر تیممان است با دوندگی بی امان بازیکنانمان و همچنین تمرکز بالا 3 امتیاز بازی را از آن خود کنیم.

وی در مورد حواشی به وجود آمده در بازی سایپا گفت : نتیجه این بازی ارزشمند بود که خداراشکر به طور کامل آن را کسب کردیم و نمی خواهیم با یک سری صحبت ها ارزش کارمان را زیر سوال ببریم . امیدواریم این مسائل را زود فراموش کنیم و با تمرکز بالا پای به بازی امروز بگذاریم.

گل محمدی در مورد تعطیلات لیگ برتر و تاثیر این وقفه ها در روند بازی تیم ها تصریح کرد :مربیان و مسئولان سازمان لیگ بر این وقفه ها واقفند و امیدواریم با تعامل بین مربیان و سرمربی تیم ملی دیگر شاهد این تعطیلات بلند مدت نباشیم . آقای تاج به عنوان رئیس سازمان لیگ تمام تلاش خود را انجام می دهد که امیدواریم با برنامه ریزی های خوب و بسیار منظمی که این سازمان انجام می دهد شاهد لیگ پویا یی باشیم که می تواند بازیکنان جوان و مستعدی را روانه تیم ملی کند . 


انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.