سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک

معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی

در مراسمی با حضور مسولین کشوری و استانی مهدی حقیقی به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی معرفی و از خدمات شاکری تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ در این مراسم نماینده مردم اراک ، کمیجان و خنداب در مجلس گفت : استان مرکزی دارای پیشینه فرهنگی بالا و از استان های مفاخر پرور کشور است که ممتازترین شخصیت استان امام راحل است.

عباس رجایی سبقه فرهنگی استان مرکزی و مفاخر این استان را نیازمند توجه و معرفی و شناساندن به نسل جوان دانست.

نوش آبادی معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت ارشاد هم در این مراسم گفت : لازمه اجرای یک کار موفق فرهنگی ، داشتن روحیه انگیزه باور و برنامه ریزی دقیق است.


حجت السلام هاشمی مشاور استاندار مرکزی هم با بیان اینکه مقوله فرهنگ بسیار مهم است گفت:همه عرصه ها برای رشد و توسعه نیازمند فرهنگ هستند و می توان با انجام کارهای فرهنگ سلامت اجتماعی جامعه را تضمین کرد.

مدیر کل جدید فرهنگ وارشاد اسلامی استان هم در این مراسم گفت : به دنبال به گردش در آوردن چرخ فرهنگ وهنر استان هستیم تا اقدامات فرهنگی تاثیر گذاری در استان مرکزی انجام دهیم .

حقیقی ساماندهی نیروی انسانی اداری وهنرمندان ، خصوصی سازی بخش های هنری و ارتباط با فعالان فرهنگی برای بهبود فضای فرهنگی استان را از مهمترین برنامه های خود عنوان کرد.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.