سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

اسلامی: با هوشیاری اصولگرایان، توفیقی در انتخابات اسفند نصیب اصلاح‌طلبان نمی‌شود

عضو حزب مؤتلفه اسلامی گفت: با هوشیاری اصولگرایان، اصلاح‌طلبان توفیقی در مجلس دهم بدست نمی‌آورند.

محمدمهدی اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: اگر اصلاح‌طلبان با هوشیاری و آگاهی اصولگرایان مواجه شوند، قطعا نمی‌توانند توفیقی در مجلس آینده بدست آورند.

وی در ادامه با بیان اینکه ایجاد جنگ روانی تخصص اصلاح‌طلبان است، گفت: حضور اصلاح‌طلبان در مجلس دهم بستگی به توان مبارزه اصولگرایان در رقابت‌های انتخاباتی دارد، البته از آنجا که گفتمان اصولگرایی مطلوب مردم و انقلاب است لذا اگر ما بتوانیم با قدرت در رقابت‌ها حاضر شویم قطعا پیروز این میدان خواهیم بود.

اسلامی با بیان اینکه آنچه که از برخی تریبون‌ها بعنوان رفتار اصلاح‌طلبان تبلیغ می‌شود نوعی فریب است، گفت: برخی اصلاح طلبان در مقطعی موضوع احراز صلاحیت را زیر سوال بردند در حالیکه هیچ نوع ابهام قانونی در رابطه با این موضوع وجود ندارد و آنها فقط قصد داشتند چالش ایجاد کنند.

عضو حزب مؤتلفه با اشاره به اینکه اصلاح‌طلبان در رابطه با نظارت استصوابی شورای نگهبان نیز چالش‌هایی را ایجاد کردند، گفت: به نظر می‌رسد اصلاح‌طلبان نوعی از پروژه فریب را در افکار عمومی نسبت به برنامه‌های خودشان پیاده کرده و حقیقت دیدگاهشان را مطرح نمی‌کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.