سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجمع فلسطینی ها در مقابل ساختمان صلیب سرخ در حمایت از انتفاضه

صدها فلسیطنی در مقابل ساختمان صلیب سرخ در حمایت از انتفاضه تجمع کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، صدها نفر از فلسطینیان در مقابل مقر صلیب سرخ در شهر البیره و در حمایت از انتفاضه تظاهرات برپا کردند.

صلاح الخواجا، یکی از سران تشکل ابتکار ملی فلسطین و از شرکت کنندگان در این تظاهرات در گفتگو با خبرنگار العالم گفت: شایسته نیست نیروهای مردمی و اسلامی در مقابل جنایاتی که در مناطق مختلف فلسطین رخ می دهد، بی تفاوت باشند. مسئولیت ما بسیار بیشتر از برگزاری چنین تظاهراتی است و ما باید به نیروهای مقاومت بپیوندیم.

گزارشگر العالم در ادامه تصریح کرد: فقط رام الله در معرض تجاوزات اشغالگران قرار ندارد بلکه همزمان شهر بیت لحم نیز شاهد درگیری های سخت در نزدیکی مسجد بلال بن ربح است.

اردوگاه فوار در جنوب کرانه غربی نیز یکی دیگر از مناطق درگیری فلسطینیان با نظامیان صهیونیست است. درگیری هایی که مردم آن مبارزه با دشمن را از اجداد خود آموخته اند.

فارس الصرفندی افزود: تا زمانی که این مردم مقاوم به حساب های سیاسی بی توجه هستند اشغالگران باید منتظر زبانه کشیدن آتش انتفاضه باشند.

وی خاطر نشان کرد: مردمی که بدون هیچ تصمیم سیاسی اقدام به راه انداختن انتفاضه می کنند و ابتکار عمل را به دست می گیرند معلوم است که قدرت زیادی دارند و همچنان روحیه مبارزه طلبی در افکار عمومی فلسطینیان جاری است.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.