سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کریمی :

دنیا برای گلستان شدن، باید حسینی وار شود

با نزدیک شدن به روزهای پایانی دهه اول محرم الحرام و در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی سراسر کشور ایران سیاه پوش شده و در سوگ فرزند فاطمه زهرا (ص) به عزاداری می پردازند.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با نزدیک شدن به روزهای پایانی دهه اول محرم الحرام و در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی سراسر کشور ایران سیاه پوش شده و در سوگ فرزند فاطمه زهرا (س) به عزاداری می پردازند. ورزشکاران کشورمان نیز همپای سایر مردم ارادت خالصانه خود را به خاندان عصمت و طهارت نشان دادند.

 کریمی در بیت الرضا(ع)

هیئت بیت الرضا(ع) کرج از قدیمی ترین هئیت های این شهر می باشد و با توجه به قدمت آن چهره های مشهور در کنار اقشار مختلف مردم به ابراز علاقه و عشق به امام حسین(ع) و شهدای مظلوم دشت کربلا می پردازند.

دنیا برای گلستان شدن،باید حسینی وار شود

 فیروز کریمی با حضور در هیئت بیت الرضا خیابان برغان کرج و عزاداری در کنار سینه چاکان اهل بیت ارادت خود را به امام حسین(ع) و پیروان آن حضرت نشان داد.وی همچنین در خصوص فضائل قیام عاشورا اظهار کرد : ضمن تسلیت به شیعیان و مردم ایران به مناسبت حضور در دهه اول محرم و نزدیکی به تاسوعا و عاشورای حسینی باید بگویم اگر خط امام حسین(ع) در تمام ابعاد بشری جاری شود دنیا گلستان خواهد شد .به نظر من امام حسین (ع) تنها متعلق به اسلام و شیعه نیست و قیام آن امام رئوف به همه آزادی خواهان دنیا تعلق دارد .

وی افزود :قیام امام حسین درس های متفاوتی از عدل ،انسانیت ،تقوا ،معرفت و سایر جنبه های والای بشریت را دربر می گیرد.

کریمی ادامه داد : زنده نگه داشتن نهضت امام حسین(ع)  پایداری و امید در تمام تاریخ بشریت را به دنبال دارد و وظیفه شیعیان جهان تلاش برای بقای دست آوردهای این قیام است.



انتهای پیام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.