سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پناهی: وزیر بهترین تصمیم را برای نجات کاراته اتخاذ می کند

رییس سابق فدراسیون گفت : درباره سرپرستی فدراسیون کاراته به طور حتم وزیر محترم ورزش بهترین تصمیم را خواهد گرفت .

عباس احمد پناهی و رییس سابق فدراسیون کاراته در گفتگو با  خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش یاشگاه خبرنگاران جوان  گفت : مطمینآ وزیر ورزش گودرزی ، بهترین تصمیم را برای سرپرستی و انتخابات سالم و خوب خواهد گرفت تا کاراته از حاشیه ها خارج و نجات یابد.

وی ادامه داد : کاراته ایران پتانسیل بسیار خوب و بالایی دارد و متآسفانه در زمان ریاست سمندر ، هم در بحث داخلی و هم در زمینه خارجی شاهد اشتباهات بزرگی بودیم و موقعیت های زیادی را از دست دادیم از جمله هییت رییسه آسیا و کمیته داوران آسیا را از دست دادیم.

پناهی افزود : کاراته ایران هم از نظر فنی و نیز مدال آوری همیشه در حد بالایی بوده و خوب بوده و هست و به طور حتم قوی تر نیز خواهد شد چرا که صاحب پتانسیل بالا و استعدادهای فراوانی است. این پیشرفت نیاز به یک مدیریت خوب و قوی داردبه خصوص الان که بحث المپیکی شدن کاراته مطرح است .

وی تصریح کرد : باید برنامه ریزی مدون صورت گیرد و در واقع به فدراسیون جهانی کمک شود تا انشااله سال 2020 کاراته المپیکی شود که یقینآ با این پتانسیل بالا می توانیم مدالهای خوبی برای کشورمان کسب کنیم ، که همه اینها نیاز به یک مدیریت قوز و برنامه ریزی خوبی دارد و باید برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت تدوین کرد و بر اساس برنامه ریزیهای صورت گرفته عمل کرد.

در کاراته نیازی به بستن درها نیست! 

پناهی با تآکید بر ایجاد عدالت خاطرنشان کرد : برای پیشرفت ،باید بتوانیم یک عدالت نسبی را ایجاد کنیم ، اگر قوانین شفاف سازی و اجرا شود به طور حتم درصد اعتراضات کاهش پیدا می کند . اگر از ابتدا روند و نحوه انتخابی مشخص شود و تمام درها باز باشد تا همه بتوانند حضور داشته باشند، اصحاب رسانه و کارشناسان و همه کسانی که میتوانند به کاراته کمک کنند بیایند و حضور داشته باشند ، دیگر اما و اگر و علامت سوالی باقی نمی ماند و نیازی به در بسته نیست !

باید شایسته سالاری شود

وی تاکید کرد : برای رییس فدراسیون نباید فرقی کند که چه کسی انتخاب شود بلکه باید بهترین ها انتخاب شوند و شایسته سالاری حکم کند و کسی که حقش است انتخاب شده تا در مسابقات حضود پیدا کند و برای کشورمان افتخارآفرینی کند. تنها زمانیکه عدالت رعایت و قانون اجرا شود اعتراضات کاهش پیدا می کند.

در کاراته فضا برای همه نیروهای متخصص وجود دارد

رییس سابق فدراسیون با اشاره به وجود افراد تحصیل کرده در جامعه بزرگ کاراته گفت : ما در جامعه بزرگ کاراته افراد فنی ، تحصیل کرده و قوی زیاد داریم و باید از تمام این نیرو های متخصص استفاده شود. فضا برای همه وجود دارد و همه می توانند در قسمت های مختلف فنی ،آموزشی و فرهنگی کمک کنند .

وی در پایان با آرزوی آینده ای روشن برای کاراته بیان داشت : امیدوارم هرکسی که به عنوان سرپرست وارد می شود بتواند برای کاراته این ورزش مدال آور قدم های موثری بردارد و همه نیز کمکش کنند تا کاراته کشورمان پیشرفت کند و به جایگاه واقعی خود برسد، که البته به شرط اینکه انقادپذیر باشد و تمایل به استفاده از نظرات کارشناسی داشته باشد.


انتهای پیام
برچسب ها: پناهی ، کاراته ، تصمیم ، وزیر ، رییس ، سابق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.