سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

افزایش مدارس مشارکتی در ریگان

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ریگان با اشاره به اینکه سال گذشته 7مدرسه مشارکتی درشهرستان راه اندازی شد گفت:امسال این مدارس به 12مدرسه در این شهرستان افزایش یافت که این امر باعث حذف شیفت مدارس شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،احمد رحیمی در جلسه شورای آموزش وپرورش افزود: با راه اندازی 5 بسته حمایتی در شهرستان و افزایش مدارس مشارکتی در این شهرستان شیفت مدارس شهرستان حذف شد.

وی تصریح کرد: امسال ما در مقاطع ابتدایی بیش از 178نفر رشد دانش آموز داشتیم که با این تعداد دانش آموزان مقاطع تحصیلی ابتدایی ما به 6هزارو 868 دانش آموز افزایش یافت.

رحیمی گفت :در شهرستان ریگان 96واحد آموزشی وجود دارد که در این واحد های آموزشی بیش از 11هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول به تحصیل می باشند.

در این جلسه امام جمعه ریگان بر کنترل نامحسوس مدارس مشارکتی تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه البته تعاریف متفاوتی از مدارس مشارکتی وجود دارد، اما بهترین تعریف در خصوص این مدارس را می‌توان اینگونه گفت: مدارس مشارکتی مدارسی هستند که والدین دانش‌آموزان با مسئولان مدرسه تعامل دارند.

در تعریف دیگر گفته می‌شود که در این نظام یک مجموعه کتاب درسی برای تمام دانش‌آموزان تعیین می‌شود و برنامه‌ریزان بدون توجه به تفاوت‌های قومی و فرهنگی محتوا را تدوین می‌کنند و بچه ها با نمره ارزیابی نمی‌شوند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.