سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر اسبق فدراسیون تنیس:

لغو لیگ برتر به تنیس ضربه می‌زند

کشاورز دبیر اسبق فدراسیون تنیس گفت: درصورت لغو لیگ برتر، در قسمت تیمی با مشکل رو به رو می‌شویم.

شاهرخ کشاورز در گفتگو با خبرنگار  سایر حوزه‌ها  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص لغو احتمالی لیگ برتر تنیس بیان کرد: لغو رقابتهای لیگ برتر تنیس مشکلاتی را در قسمت تیمی ایجاد می‌کند.  تنیس یک ورزش انفرادی است و بازیکنان برای حضور در آن نیاز به هم تیمی نخواهند داشت.هر فرد بدون حضور در قالب یک تیم می‌تواند در مسابقات شرکت کند همانطور که تنیسورها در میادین بین‌المللی شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: بهتر بود تا با برنامه ریزی‌های صورت گرفته لیگ برتر هر چه سریعتر برگزار می‌شد اما فدراسیون می‌تواند با ارائه برنامه‌های جایگزین این خلاء را پوشش دهد.

دبیر اسبق فدراسیون تنیس درباره حمایت مالی تنسورها در باشگاه‌های لیگ برتر اظهار داشت: عضویت بازیکنان در باشگاه‌های لیگ برتری می‌توانست بار مالی خوبی برای آنها داشته باشد و شاید این دغدغه مهمترین بحث برگزاری لیگ برتر  است.

وی در ادامه درباره تاثیر لغو این رقابت در تیم ملی  کشورمان  گفت: در تنیس انفرادی مشکل خاصی ایجاد نمی‌شود اما در تنیس دوبل باید با برگزاری دیدارهای تدارکاتی در آستانه  مسابقات این خلاء را پوشش داد.

کشاورز افزود: زمانی که من دبیر فدراسیون بودم، دو بازیکن اروپایی به ایران آوردیم و پیش از مسابقات تیم ملی کشورمان با این بازیکنان اروپایی تمرین  کردند فکر می‌کنم این  اقدام مثبتی در آمادگی تیم ملی تنیس ما بود.

دبیر فدراسیون تنیس در پایان  خاطر نشان  کرد: برای موفقیت بیشتر در این رشته باید برنامه ریزی مناسبی برای برگزاری رقابتها صورت بگیرد و در صورت لغو یک رقابت‌، مسابقه جدیدی را  جایگزین آن کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.