سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

300 دستگاه اتوبوس واحد خصوصی در اصفهان وجود دارد

مسئول بخش اتوبوس هاي خصوصي شركت اتوبوسراني اصفهان گفت : ۳ شركت خصوصي و۳ تعاوني در اين زمينه مشغول به فعاليت هستند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رحمان صفري ، افزود: شركت هاي تعاوني از رانندگاني كه اقدام به خريد اتوبوس كرده اند تشكيل شده است ، كه اين افراد در قالب يك شركت تعاوني به فعاليت مي پردازند.

وي بيان داشت:در حال حاضر ۳شركت خصوصيتحت نظر اتوبوسراني با ۳۰۰دستگاه اتوبوس در سطح شهر به فعاليت مشغول هستند.

وي تاكيد كرد: شركت خصوصي آرام گشت با ۸۰ اتوبوس كه دراختياردارد؛ با۷۵ دستگاه اتوبوس فعال در داخل خطوط به صورت ۲ شفيته و ۱۶۰ راننده مشغول خدمت رساني به مردم هستند.

صفري ؛ بااشاره به اينكه شركت صبا سيرنيز۸۰ اتوبوس در اختيار دارد تصريح كرد: در حال حاضر۷۸ دستگاه از اين اتوبوس ها با۱۵۰ راننده به صورت فعال در خطوط فعاليت مي كنند.

مسئول بخش اتوبوس هاي خصوصي شركت اتوبوسراني اصفهان؛بيان داشت:شركت تلاشكران نيز با ۳۲ دستگاه اتوبوس و۶۰ راننده به فعاليت مشغول است.

وي افزود: تمامي رانندگان در اين خطوط از نيرو هاي بازنشسته هستند و غالبا مشكلي كه در اين شركت ها وجود دارد دير پرداخت شدن حقوق رانندگان است كه البته در طي سال هاي اخير اين مشكل نيز روبه برطرف شدن رفته است.

صفري ادامه داد: خوشبختانه روند رضايت مردم از شركت هاي بخشي خصوصي و خدماتي كه آن ها در خطوط اتوبوسراني ارائه مي كنند بهتر شده است و روز به روز نيز با كيفي كردن خدمات در شركت هاي بخش خصوصي اين رضايت بيشتر مي شود .

وي تاكيد كرد: يكي از اقدامات در راستاي كيفي سازي خدمات ، آناليز كردن رانندگان و به كارگيري آن ها در اين شركت هاست كه سعي شده است از افراد خوب استفاده شود .

وي گفت: تعميرات اساسي درخطوط اتوبوس هاي بخش خصوصي صورت گرفته است همچنين به مسائل فرهنگي در بين رانندگان نيز اهميت ويژه اي داده شده است. 



انتهای پیام/ی

برچسب ها: اتوبوس ، خصوصی ، اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
کلانی
۱۷:۰۶ ۱۰ تير ۱۳۹۹
اتوبوس های افتضاحی دارد خط 45خیلی افتضاح است اتوبوس های فرسوده است با فاصله زمانی زیادی می آید واقعا مضخرف ترین اتوبوس رسیدگی شود