سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افراد باید مشتاقانه به خدمت سربازی بروند

مدیرکل عفو و پیشگیری قضایی نیروهای مسلح استان تهران گفت: عواملی چون مسئولان، خانواده و محیط خدمت عوامل اصلی دخیل در فرار از خدمت سربازی است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین رمضانعلی صالحی در حین بازدید از بند نظامی زندان مرکزی ایلام اظهار کرد: عواملی چون مسئولان، خانواده و محیط خدمت عوامل اصلی دخیل در فرار از خدمت سربازی است؛ لذا باید راهکار درست و منطقی برای کنترل و پیشگیری از این مهم اندیشیده شود.

وی با اشاره به مدیریت صحیح و نحوه برخورد با سربازان وظیفه جهت خدمت در سازمان‌های مختلف دولتی و همچنین بررسی آسیب‌های مختلف خانواده‌ها در زمان اعزام فرزندان خود به خدمت سربازی، افزود: این مشکل باید به صورت ریشه‌ای حل شود و افراد بصورت داوطلب و مشتاقانه به خدمت سربازی بپردازند.

وی ادامه داد: سعی می‌شود مشکلات سربازان مرتفع شود و به صورت مجزا به آن پرداخته شود و حل مشکلات زندانیان و تقویت بخش امنیتی در زندان‌های استان و استفاده کارشناسی شده از ظرفیت‌های زندان بخصوص سربازان وظیفه‌ای که در سطح زندان‌ها خدمت می‌کنند، می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.

مدیرکل عفو و پیشگیری قضایی نیروهای مسلح استان تهران تصریح کرد: با بررسی‌ها و پیگیرهای مداوم مراجع قضایی از بند نظامیان زندان مرکزی تاکنون بسیاری از مشکلات زندانیان و همچنین پرونده‌های قضایی آن‌ها تعیین تکلیف شده است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.