سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتایج تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد امشب اعلام می شود

مشاور عالی سازمان سنجش از زمان اعلام نتایج نهایی دوره تکمیل ظرفیت و همچنین جزئیات آزمون ارشد سال 94 خبر داد.

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: نتایج نهایی دوره تکمیل ظرفیت و پذیرش رشته‌های جدید آزمون کارشناسی ارشد سال 94 که مربوط به کدرشته‌های تحصیلی متمرکز و فهرست معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت در رشته‌های مصاحبه‌دار و شرایط خاص است، امشب دوشنبه 27 مهر ماه از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

وی افزود: پذیرفته‌شدگان نهایی ضرورت دارد ضمن توجه به ضوابط و شرایط اعلام شده در اطلاعیه‌ای که به همراه فهرست اسامی بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد، در خصوص نتایج و مدارک مورد نیاز ثبت نام به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی مراجعه کنند.

لازم به ذکر است در صورتی که دانشگاه‌ها تاریخ مشخصی برای ثبت نام ارائه نکرده باشند، پذیرفته‌شدگان نهایی می‌توانند در روزهای یکشنبه سوم آبان و دوشنبه چهارم آبان ماه به دانشگاه یا مؤسسه محل قبولی خود مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

توکلی در پایان گفت: معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت کدرشته محل‌های مصاحبه‌دار و دارای شرایط خاص باید در روز یکشنبه سوم آبان ماه برای اطلاع از برنامه زمانی و سایر اقدامات دیگر به سایت دانشگاه‌ها مراجعه نمایند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.