سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

توزیع محصولات فرهنگی ویژه محرم حسینی در شیراز

معاون فرهنگی و اموراجتماعی شهرداری شیراز با اشاره به فرارسیدن ماه محرم حسینی از تولید محصولات فرهنگی ویژه در شهرداری شیراز و توزیع آنها در بین شهروندان شیرازی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ همتی با اشاره به جایگاه امام حسین (ع) گفت: در خلقت یک جایگاه ویژه ای است که انسان ها با ارتباط با ایشان و بهره گیری از معرفت آن حضرت می توانند جایگاه انسانی خود را به سمت کمال الهی بالا برند چرا که امام صادق (ع) فرمود: هر كس كه خدا خير خواه او باشد محبت حسين (ع) و زيارتش را در دل او مى‏اندازد. 

وی ادامه داد: از این جهت تلاش می کنیم تا در ماه محرم حسینی شناخت امام حسین (ع) گسترش یابد و به همین منظور محصولات فرهنگی ویژه در این معاونت شهرداری شیراز تهیه و تولید شده است.

همتی افزود: مهمترین اهداف مورد نظر ما در تهیه این محصولات فرهنگی معرفی مولفه های سبک زندگی حسینی و محوریت آموزه های عاشورایی ،تعظیم و تکریم شعائر و معارف اسلامی ،هویت افزایی دینی و انقلابی شهروندان در مناسبت عظیم عاشورایی حسینی است.

معاون فرهنگی و اموراجتماعی شهرداری شیراز تولید و توزیع پیک شهروندی محرم، کتابچه چهارده پیام عاشورایی، بروشورتوصیه های ایمنی برای حسینیه ها و تکایای عزاداری و بروشور تنها به روزشماری از وقایع و معرفی شخصیت های عاشورایی و تبیین قیام حسینی می پردازند را از محصولات فرهنگی تولید شده توسط این معاونت عنوان کرد و افزود: در تهیه این ویژه نامه ها برجسته سازی جلوه های قيام حسينی به خصوص عنصر امربه معرف و نهی از منکر که از اهداف عالیه قیام امام حسین(ع) است در فرهنگ عمومی شهروندان مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/ب
برچسب ها: توزیع ، فرهنگی ، محرم ، حسینی ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.