سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

كشف 79 كيلو ترياك در سميرم اصفهان

ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سميرم استان اصفهان موفق شدند در دو عمليات مقدار 79 كيلوگرم ترياك را كشف و سه نفر را دستگير كنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ سرهنگ دوم" غلامرضا براتی "فرمانده انتظامی شهرستان سميرم اصفهان با بيان اين خبر اظهار داشت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان حين كنترل خودروهای عبوری در يكي از محورهای فرعی اين شهرستان به يك دستگاه سواری پ‍ژو مشكوك و آن را متوقف كردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از اين خودرو موفق شدند مقدار 66 كيلو و 700 گرم ترياك را كه به طرز ماهرانه ای در صندوق عقب خودرو جاساز شده بود كشف كنند .

سرهنگ براتی اظهار داشت : در يك عمليات ديگر ماموران ايست وبازرسی شهيد" رئيسان "سميرم حين كنترل خودروهای عبوری به يك سواری پرايد مشكوك و آن را متوقف كردند.

براتی بيان كرد : ماموران موفق شدند در بازرسي از اين خودرو مقدار 12 كيلو و 300 گرم ترياك را كه بطرز ماهرانه ای در قوطی های شامپو جاساز شده بود كشف كنند .

فرمانده انتظامی شهرستان سميرم ضمن اشاره به اين كه در اين دو عمليات دو خودرو توقيف و سه نفر دستگير شدند گفت : متهمان به همراه مواد مكشوفه جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايی معرفی شدند.  

انتهای پیام/ش

برچسب ها: کشف ، تریاک ، سمیرم اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.