سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

کشف محموله کالای قاچاق 3 ميليارد ريالی در فارس

فرمانده انتظامی استان فارس از شناسايی و انهدام يك باند قاچاق كالا و كشف سه محموله پارچه قاچاق به ارزش تقريبی 3 ميليارد از آنها در شيراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار "احمدعلی گودرزی" گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهی فارس با انجام اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند چند دستگاه خودرو سواری پس از بارگيری كالای قاچاق از بنادر استان "بوشهر" به صورت گروهی به مقصد شيراز در حال حركت هستند.

وی ادامه داد: ماموران برای متوقف كردن خودروها وارد عمل شدند و يكی از خودروها را كه يك دستگاه پژو ۴۰۵ بود، در ورودی شهر شيراز متوقف و راننده خود را دستگير و مقاديری كالای قاچاق از نوع پارچه از آن كشف كردند.

فرمانده انتظامی استان فارس اظهار كرد: در تحقيقات انجام شده از راننده خودرو مشخص شد وی قصد تخلیه كالاها را در گاراژی واقع در "دروازه اصفهان" شيراز داشته است.

سردار "گودرزی" افزود: در آن مكان نيز يكي ديگر از خودروها كه دستگاه "سمند" بود و قصد تخليه كالا قاچاق را داشت توقيف، راننده آن دستگير و از آن خودرو نير مقاديری كالای قاچاق از نوع پارچه كشف شد.

وی با بيان اينكه در بازرسی از آن گاراژ نيز مقاديری پارچه قاچاق كه توسط ديگر خودرو های تندرو در آن محل تخليه شده بود کشف شد، ‌اظهار كرد: در اين رابطه تعداد ۳۱۶ طاقه پارچه به متراژ 14 هزار و 880 متر به ارزش تقريبی 2 ميليارد و 970 ميليون ريال كشف شد.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: کشف ، محموله ، کالای ، قاچاق ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.