سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلیس یاران محرم فعال شدند

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: فعالیت پلیس یاران محرم به منظور نظم بخشیدن به فعالیت هیئات مذهبی در ایام محرم آغاز شده است.

 به گزارش گروه  وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ؛  سرهنگ عبدالرضا ناظری فرمانده  انتظامی شرق استان تهران با اشاره به برنامه ریزی پلس همزمان با برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری سید و سالار شهیدان اظهار داشت: پلیس شرق استان تهران با همکاری مردم و هیئات مذهبی حضور فعالی را در ایام محرم دارد.
 
وی افزود: در ایام محرم، برپایی هیئات مذهبی و ایستگاه های صلواتی از رونق دوچندانی برخوردار است، به همین منظور پلیس برای تسهیل در تردد خودروها و خدمت رسانی به مردم و هیئات مذهبی آمادگی کامل دارد.
 
ناظری ادامه داد: در شهرستان ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه به عنوان حوزه فعالیت فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، پلیس یاران محرم فعال شده اند.
 
وی اضافه کرد: وظیفه پلیس یاران محرم، نظم بخشیدن به فعالیت هیئات مذهبی در شرق استان تهران در سایه تعامل و همکاری با مردم است که قطعا برکات فراوانی را به همراه خواهد داشت.
 
فرمانده انتظامی شرق استان تهران عنوان کرد: همزمان با نزدیک شدن به روز تاسوعا و عاشورای حسینی، برخی طرح های ترافیکی از سوی پلیس در دستور کار قرار می گیرد که باید دسته جات عزادارای به آن توجه کنند.

منبع: مهر
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.