سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج ؛

یکهزار و 500 انشعاب غیرمجاز آب در کهگیلویه و بویراحمد مجاز شد

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و 500 انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در شهرهای این استان به مجاز تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ سید یعقوب فرجی  در بازدید از تاسیسات آبرسانی شهر مادوان افزود: وجود انشعاب های غیرمجاز آب آشامیدنی موجب بروز مشکلات متعدد در روند آبرسانی و شبکه توزیع می شود.

وی بیان کرد: تعدد انشعاب های غیرمجاز در یاسوج و مادوان همه ساله منجر به هدر رفت آب و وارد آمدن زیان های چشمگیر مالی به شرکت آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد می شود.

فرجی اظهار کرد: به همین دلیل این شرکت با عزم جدی درصدد جمع آوری انشعاب های غیرمجاز آب آشامیدنی در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد به ویژه در شهرهای یاسوج و مادوان است.

وی عنوان کرد: تیم اتفاقات و گشت تخلفات شرکت آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد به طور جدی با انشعاب های غیرمجاز آب آشامیدنی در شهرهای این استان برخورد خواهند کرد و هیچگونه اغماضی نیز در این زمینه وجود ندارد.

فرجی ابراز داشت: در همین راستا با متخلفان و افرادی که اقدام به نصب انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد کرده بودند برخوردهای قانونی و قاطع شد.

وی افزود: در بسیاری از موارد شکستگی انشعاب های آب آشامیدنی در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد به دلیل همین انشعاب های غیرمجاز و رعایت نکردن ضوابط فنی در اجرا و نصب انشعاب ها است.

فرجی گفت: شناسایی انشعاب های غیرمجاز آب آشامیدنی در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد از سوی پیمانکاران بخش خصوصی به صورت منطقه ای در حال انجام است.

وی بیان کرد: با این کار هرگونه انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد شناسایی و متخلفان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی این استان معرفی خواهند شد.

مناطق شهری کهگیلویه و بویراحمد دارای حدود 138 هزار مشترک آب و بیش از 37 هزار مشترک فاضلاب است. 

انتهای پیام /ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.