سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یکهزارو 109کیلوگرم انواع مواد مخدردرهرمزگان کشف شد

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش ماموران انتظامی استان و با اجرای طرحهای مقابله ای در 48 ساعت گذشته یکهزارو 109 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار عزیزالله ملکی روز یکشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: مواد مخدر کشف شده شامل تریاک، هرویین و حشیش است که در شهرهای بندرعباس و میناب کشف شده است.

وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مطلع شدند که قاچاقچیان محموله سنگینی از مواد مخدر را در چند مرحله به یکی از روستاهای اطراف بندرعباس وارد کرده و قصد دارند آن را با یک دستگاه تریلر به سمت تهران منتقل کنند.

سردار ملکی بیان داشت: با هماهنگی مقام قضایی ودریک عملیات غافلگیرانه بعد ازشناسایی انبارومنزل باند مذکور مقدار 694 کیلو و800 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و سه دستگاه خودرو توقیف و شش متهم در این زمینه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: درعملیاتی دیگرمأموران انتظامی میناب به هنگام کنترل محورهای مواصلاتی با توقیف دو دستگاه خودرو مقدار 170 کیلوگرم تریاک، 10کیلوگرم هروئین و ر 195 کیلو گرم حشیش کشف و سه متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

سردار ملکی خاطرنشان کرد: مأموران یگان تکاوری امام حسن عسگری (ع) نیز حین گشت زنی در محدوده ایست وبازرسی شهید چغازردی میناب به دو نفر در حال تردد در جنگل های منطقه مشکوک و پس از یک تعقیب و گریز کوتاه آنها را دستگیر و در بازرسی از کوله پشتی آنان، مقدار 40 کیلو گرم حشیش کشف کردند.

از اول سال جاری تاکنون بیش از 45تن انواع مواد مخدر شامل سنتی وصنعتی و غیره دراستان هرمزگان کشف شده است.

منبع : ایرنا

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.