سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کریمی: می‌خواهم فرزندانم ملی‌پوش ایران شوند

ژیمناستیک کار سابق کشورمان بعد از مهاجرت 25 ساله به قزاقستان اکنون خواهان پیوستن فرزندانش به تیم ملی ژیمناستیک ایران است.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن کریمی پدر دو ژیمناستیک کار ایرانی عضو تیم ملی قزاقستان از بی‌مهری‌های فدراسیون ژیمناستیک در قبال خواسته‌هایش گلایه کرد و در این خصوص اظهار داشت: حدود هفت سال گذشته رایزنی‌هایی با فدراسیون ژیمناستیک انجام دادم تا پسر و دخترم که اکنون در تیم ملی قزاقستان فعالیت می‌کنند و صاحب چندین مدال در مسابقه جهانی هستند عضو تیم ملی ایران شوند که متاسفانه بعد از گذشت چندین سال و پیگیری‌های  مداوم این امر هنوز محقق نشده است.

وی گفت: فدراسیون ایران با وجود اینکه در ژیمناستیک موفقیت‌های زیادی کسب نکرده است با وجود موفقیت‌های فرزندانم در مسابقات جهانی حاضر به همکاری با ما نیستند.

وی افزود: پسرم میلاد در مسابقات ترکیه 3 مدال طلا و یک نقره کسب کرد علاوه بر این در دیگر مسابقات نیز عناوین متعددی دارد در حالیکه ایران با کسب یک مدال برنز در این رشته نتوانسته افتخار زیادی کسب کند.

کریمی گفت: حتی حکم فرزندانم برای عضویت در تیم ملی ایران زده شد ولی متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است و با مسئولان فدراسیون صحبت کردم اما مسئولان حاضر نیز حاضر به همکاری نیستند.

وی افزود: برای این موضوع با رییس کمیته ملی المپیک قرار ملاقات داشتم که فدراسیون طوری برنامه‌ریزی کرد که این ملاقات صورت نگرفت.

کریمی گفت: چندی پیش از فدراسیون خواستم تا هدایت تیم ملی را به من بسپارد تا تکنیک‌های جدید ژیمناستیک را در اختیار تیم ملی کشورم قرار دهم چون این فنون را فقط یک ایرانی می‌تواند به ملی‌پوشان منتقل کند که متاسفانه هیچ حرکتی در این زمینه صورت نگرفته است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.