سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاخص کل به کانال 63 هزار واحدی رسید

کارشناس بازار سرمایه گفت: در بازار سرمایه امروز شاخص در نهایت272.3 واحد رشد کرده و به عدد63 هزار و 71.4 رسید .

همایون دارابی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از ارزش 135 میلیارد و 594 میلیون تومانی معاملات بورس خب رداد و گفت: 790 میلیون سهم و اوراق بهادار در 59 هزار و 24 نوبت معاملاتی مورد داد وستد قرا ر کرفد

وی همچنین افزود:در فرابورس با رشد 5.3 به عدد 726.6 واحد رسید

دارابی ارزش معاملات فرابورس را 74 میلیارد و 900 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: 124 میلیون و 969 هزا ر سهم واوراق بهادار در 19 هزار و 429 نوبت معاملاتی به فروش رفت.

کارشناس بازار سرمایه گفت: بیشترین حجم معاملات در پایان کار بازار سرمایه مربوط به بانک صادرات با 65 میلیون سهم ، پارس خودرو با 48 میلیون سهم و ایران خوردو با 42 میلیون سهم رابه خود اختصاص دادند .

دارابی در پاسخ به این سوال که پیش بینی بازار سرمایه تا پایان سال چگونه است گفت: در حال حاضر همه چیز تابع میزان جدیت و عمل دولت به برنامه های جدید است و نیز چگونگی اجرای این برنامه ها نیز مورد توجه است.

وی همچنین گفت: در مسائل کلان که مبتلابه  بازار است به ویژه خوراک پتروشیمی‌ها رفتار وزارت نفت با پالایشگاه ها و تحولات گروه‌های تولیدی به خصوص سیمان ، فولاد خودور می‌تواند جریان اخر سال بازار سرمایه را رقم بزد.

دارابی در پایان افزود: درحال حاضر بازار به برنامه هایی که دولت اعلام کرده است خوش بین است و واکنش مثبتی را در بازار شاهد هستیم اما باید دید در آینده تاچه حد نقدینگی وارد بازار شود و این نقدینگی چه شرایطی را ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: بورس ، معاملات ، فرابورس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.