سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

پرداخت وام کارگشایی به مددجویان زنجانی

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از پرداخت یک هزار و 600 فقره وام کارگشایی در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سید مسعود حسینی گفت: کمیته امداد استان زنجان در حمایت از مددجویان این نهاد خدمات متعددی را ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین خدمات قابل ارائه توسط کمیته امداد پرداخت وام کارگشایی به جامعه هدف در قالب قرض‌الحسنه است، افزود: سنت نیک قرض‌الحسنه در ادیان الهی و به ویژه دین اسلام جایگاه بسیار والایی دارد و از آن با تعابیر زیبایی یاد شده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اهمیت سنت قرض‌الحسنه تصریح کرد: با ایجاد و اجرایی توسعه فرهنگ قرض الحسنه علاوه بر داشتن آثار و برکات فراوان فردی می‌توان به شکوفایی و حل مشکلات مردم نیز کمک کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه در همین راستا طی شش ماهه نخست سال جاری یک هزار و 665 فقره وام قرض‌الحسنه کارگشایی در زنجان پرداخت شده است، تصریح کرد: در این راستا 23 میلیارد و 783 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

حسینی با اشاره به اینکه وام‌های کارگشایی برای رفع نیازهای فوی مددجویان پرداخت می‌شود، اضافه کرد: حل مشکلات مددجویان از قبیل مشکلات تحصیلی، بدهی‌های مالی، مشکلات معیشتی از جمله موارد پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه است.

وی در ادامه تعداد مددجویان کمیته امداد استان زنجان را 21 هزار و 160 خانوار اعلام کرد: این خانوارها شامل بیش از 40 هزار مددجو است.

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.