سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیروزی جوانان پرسپولیس برابر نیروی زمینی

پروین: تعویق دربی به ضرر ما و به سود استقلال تمام شد

تیم فوتبال جوانان پرسپولیس با پیروزی برابر نیروی زمینی جای این تیم را در جدول گرفت و یک رده صعود کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  در چارچوب دیدارهای هفته پانزدهم آسیاویژن تهران تیم فوتبال جوانان پرسپولیس  با تک گل مرتضی خراسانی در خانه نیروی زمینی به پیروزی دست پیدا کرد.

شاگردان مجید پروین با این نتیجه به ششمین پیروزی خود در 14 بازی دست پیدا کردند. 

سرخپوشان که 22 امتیازی شده‌اند با یک بازی و دو امتیاز کمتر نسبت به تیم‌های توحید و سایپا در مکان ششم جدول مسابقات قرار دارند.

در این بازی؛ علی القوسی، صادق پورقاسم، محمد رضا ثامنی، عرفان کرم بخشی، امیر روستا، علیرضا خانی، مهیار رهبر، محمدرضا سلطانی، مهدی سالکی، مرتضی خراسانی، احمد بهاروند و محمد حسین میرزایی برای جوانان پرسپولیس به میدان رفتند.

مجید پروین که باید 29 مهر ماه تیمش را به مصاف استقلال ببرد، درباره آخرین شرایط تیمش گفت: ما به این پیروزی نیاز داشتیم تا هم شرایط روحی و روانی تیم ترمیم شود و هم از بحران خارج شویم و خدا را شکر به سه امتیاز این بازی رسیدیم.

وی ادامه داد: البته در این بازی دو بازیکن ما سه اخطاره شدند. احمد بهاروند را در جناح چپ و مهدی سالکی را در خط هافبک در اختیار نداریم. در مورد محمدرضا ثامنی دفاع وسط‌مان هم شک داشتیم که در حال بررسی موضوع هستیم. البته طبق فهرستی که از هیأت فوتبال داریم او نباید محروم شده باشد.

پروین در ادامه اظهار داشت:متاسفانه معوق ماندن دربی کاملا به ضرر ما و به سود استقلال شد. در آن مقطع ما تمام بازیکنانمان را در اختیار داشتیم ولی حالا دو تا سه مهره کلیدی را نداریم. در مقابل استقلال در آن مقطع یکی، دو نفر را در اردوی تیم ملی داشت و بعد اعلام شد که به دلیل عدم امکان اجاره زمین کارگران، بازی معوق می‌ماند.

وی گفت:این در حالی است که بازیکنان ما در بازی هفته پانزدهم محروم شده‌اند و این محرومیت باید در هفته شانزدهم لحاظ شود در حالی که بازی ما با استقلال مربوط به هفته‌های قبل است و به دنبال بررسی این موضوع خواهیم بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.