سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

محفل کودکان مشهدی در حاشیه مجالس حسینی

مدیر فرهنگسرای کودک و آینده از برگزاری عزاداری های کودکانه در حسینه های مشهد خبر داد و هدف آن را بیان وقایع عاشورا به زبان کودکانه توصیف کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر فرهنگسرای کودک و آینده از برگزاری مراسم عزاداری کودکان در حسینیه های مشهد خبرداد.

حمید صادقی هدف از برگزاری مراسم عزاداری مختص کودکان را آشنا کردن کودکان با واقعه عاشورا به زبان خودشان بیان کرد و گفت: این مراسم توسط یک "عموروحانی" برای کودکان 4 تا 12 سال دختر و پسر در قالب نقاشی و رنگ آمیزی در دهه اول محرم برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه باید برای کودکان در مجالس عزاداری یک محل، ایجاد سرگرمی و تنوع ایجاد شود گفت: در 20 مجموعه حاشیه و داخل شهر با مشارکت حسینیه ها و مساجد در ایام محرم این مکان برای کودکان اختصاص می یابد که کودکان در این مکان و در سالن مجزا از مراسم اصلی از برنامه های ویژه خود استفاده می‌کنند.

مدیر فرهنگسرای کودک و آینده با بیان اینکه پیش بینی شده این مراسم برای بیش از 100کودک و نوجوان برگزار شود، تصریح کرد: تبلیغات برگزاری این حسینیه توسط 30رولاپ شهری و اطلاع رسانی توسط شبکه های مجازی انجام شده است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.