سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای اولین بار اتفاق افتاد؛

حضور بازیکنان خارجی در لیگ بیس بال

دبیر انجمن بیس بال از حضور بازیکنان خارجی در لیگ خبر داد.

کیوان صفاییان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره مسابقات دور برگشت بیس‌بال شمال بیان کرد: دور برگشت لیگ بیس‌بال شمال به میزبانی سمنان برگزار شد که تیم‌های خراسان، گیلان، البرز، قم و سمنان در این رقابت شرکت کردند.
 
وی در ادامه گفت:مسابقات این هفته در سطح بسیار بالایی برگزار شد زیرا برای اولین بار بازیکنان خارجی در لیگ شرکت کردند که به خاطر حضور این دو بازیکن انگیزه دیگر ورزشکاران برای رقابت بسیار بالا رفت.
 
دبیر انجمن بیس‌بال تصریح کرد: دو بازیکن خارجی لیگ از کشور پاکستان بودند که برای تیم خراسان رضوی به میدان رفتند و چون در لیگ ما بازیکنان ملی پوش نیز حضور دارند و تیم ملی در مسابقه گذشته از تیم پاکستان شکست خورده بود ملی پوشان با روحیه بالا ظاهر شدند.
 
صفاییان افزود:دیگر تیم‌های شرکت کننده نیز از حضور بازیکنان خارجی استقبال کردند و امیدوارم که این تیم‌ها بتوانند از بازیکنان خارجی استفاده کنند.
 
وی درباره تاثیر حضور بازیکنان خارجی در لیگ بیس‌بال گفت: به طور قطع هنوز این بازیکن باعث رشد لیگ خواهد شد علاوه بر این رقابت نیز بین ورزشکاران بیس‌بال بالا می رود.
 
وی افزود: طبق اساسنامه هر تیم می تواند از سه بازیکن خارجی استفاده کند که پیش از برگزاری لیگ شمال، این اتفاق نیفتاده بود.
 
وی در پایان گفت: لیگ بیس بال جنوب به میزبانی بندرعباس 10و14 آبان ماه برگزار می شود.
 
انتهای پیام/
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.