سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

راه اندازی کارشناسی ناپیوسته فوریتهای پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: با توجه دکتر سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رشته فوریتهای پزشکی در مقطع کارشناسی ناپیوسته در این دانشگاه راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ ساکی افزود: به استناد رای صادره در دویست و چهل و هشتمین جلسه شورای گسترش دانشگاههای علوم پزشکی کشور که در تاریخ 15 شهریور ماه 94 برگزار شد، با راه اندازی رشته فوریتهای پزشکی در مقطع کارشناسی ناپیوسته و با ظرفیت پذیرش 15 دانشجو موافقت بعمل آمد.

وی گفت: توسعه همه جانبه بهداشت و درمان در استان و ارتقا خدمات درمانی لرستان در گرو توسعه آموزش عالی در حوزه سلامت است و تمام تلاش دانشگاه این است که با ایجاد رشته های تحصیلی جدید، زمینه آموزش و تربیت نیروهای تخصصی مورد نیاز استان و حتی سایر نقاط کشور را در دانشگاه فراهم نماید.

هم اکنون دانشگاه در 37 رشته مقطع تحصیلی، بیش از سه هزارو 140 دانشجوی شاغل به تحصیل دارد که در هفت رشته کارشناسی ارشد، شش رشته کارشناسی ناپیوسته، 11 رشته کارشناسی پیوسته، یک رشته کاردانی، هشت رشته دکترا و چهار رشته دستیاری تخصصی مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.