سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

آینده كشور بر عهده دانشگاههاست

سرپرست دانشگاه رازی کرمانشاه در جمع اساتید بسیجی دانشگاه های استان گفت: امنیت امروز كشور مدیون خون شهدایی است كه برای این انقلاب جان خود را فدا كرده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمد ابراهیم اعلمی آل آقا گفت: در بسیاری از زمینه ها مانند اقتدار سیاسی به هدف رسیده ایم ولی جا دارد در زمینه های علمی و فرهنگی توجه جدی تری کنیم همچنان كه مقام معظم رهبری نیز در این مورد تاكید دارند و عنوان می کنند که مجاهدت علمی باید با عزم جدی تری در دانشگاه ها دنبال گردد.

وی افزود: حركت دانشگاهیان امروز در ورود به این موضوع باید با تلاش مضاعفی همراه باشد تا به نتیجه مورد نظربرسیم و انتظار و توقع از بسیج اساتید و اساتید بسیجی در این زمینه بیش از سایرین است به گونه ای كه فضای دانشگاه كه فضای تحرك علمی است باید به همت اساتید بسیجی توسعه ای دوچندان یابد، تا بتوانیم ادعا كنیم در مسیر خیر و صلاح كشور قدم برداشته ایم.

اعلمی آل آقا اظهارکرد: خوشحالیم از این كه در فضای دانشگاهی تدین و تقید بیش از هر زمان دیگری حاكم است و دانشگاهیان امروز عزم و اراده و نیت خالص را جهت پیشبرد مملكت دارا هستند و اگر كمبودهایی در زمینه تحقیقات عملی و آزمایشگاهی وجود دارد، امیدواریم به همت و یاری مسئولین حل و فصل شود.

سرپرست دانشگاه رازی افزود: با توجه به این كه فشار اقتصادی در همه زمینه ها دیده می شود، می توان با كمك اساتید گره‌های اقتصادی جامعه را بازكرد و این دانشگاه ها هستند كه باید مسیر و آینده كشور را تامین كنند و امیدواریم كه با همكاری عزیزان دانشگاهی، پاسدار خون شهداء باشیم.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: کرمانشاه ، کشور ، دانشگاه ، عهده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.