سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسام الدین جعفری:

رقابت های لیگ بار فنی لازم را داشت

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت:کمیته فنی ناظر بررقابت های لیگ برتر کشتی و شخص محمد بنا از کیفیت این مسابقات رضایت کامل داشتند.

حسام الدین جعفری در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب افزود:برای بررسی عملکرد کشتی گیران حاضر در رقابت های لیگ به همراه محمد بنا و ایرج اسفندیاری فر راهی اسلام آباد غرب محل برگزاری رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی شدیم که خوسبختانه این تورنمنت به لحاظ فنی خروجی لازم را داشت و استعدادهای خوبی را شناسایی کردیم.
وی تصریح کرد:سطح ها رقابت ها بالا بود و مردم شاهد کشتی های جذابی بودند،در برخی اوزان نفرات حاضر واقعاً فراتر از انتظار ظاهر شدند و  فرنگی کارانی چون فرشاد بلفکه،سامان عزیزی،پیام بویری و چند کشتی گیر دیگر نشان دادند در آینده می توان روی آنها حساب باز کرد.
دارنده مدال نقره آسیا درباره استقبال مردم از محمد بنا نیز اظهار داشت:مردم و مسئولین اسلام آباد غرب و استان کرمانشاه با محیت های خود واقعاً سنگ تمام گذاشتند،هر کجا که می رفتیم صحبت از بازگشت محمد بنا بود و آنها صمیمانه برای تیم ملی در رقابت های پیش رو به خصوص میدان المپیک آرزوی موفقیت داشتند.
سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی درباره برنامه های تیم ملی نیز گفت:بر اساس برنامه ریزی قبلی دومین اردوی تیم ملی از روز 30 آبانماه آغاز می شود که در این مرحله چند فرنگی کار جدید که عملکرد قابل قبولی در رقایت های لیگ داشتند نیز به جمع دعوت شدگان  اضافه شدند.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.