سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دریادار فدوی: به نایبان آمریکا در منطقه پاسخ سخت و خشن خواهیم داد

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: به کسانی که به نیابت از آمریکا مرزهای ما را تهدید کنند، پاسخ سخت و خشن خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در حاشیه مراسم ترحیم سردار شهید همدانی در جمع خبرنگاران درباره ادعای آمریکایی‎ها مبنی بر ارائه گزارش موشک عماد به سازمان ملل گفت: بگذارید دشمنان هر چه می‎خواهند بگویند و از ما عصبانی باشند و نگران بمانند، اگر قرار بود به این حرف‎ها اعتنا کنیم انقلاب هرگز به اینجا نمی‌رسید.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در خصوص تهدید مرز آبی ایران گفت: هیچ تهدیدی مرزهای آبی ایران را در بر نمی‌گیرد و این در حالی است که تفاوت‌های اساسی میان مرز آبی و مرز زمینی وجود دارد. ما در مقابل تهدیدات آمریکایی آمادگی کامل داریم و به کسانی که به نیابت از آمریکا به تهدید مرزهای ما بپردازند پاسخ سخت و خشن می‎دهیم.

دریادار فدوی در پاسخ به سوالی مبنی بر زمان برگزاری رزمایش نیروی دریایی سپاه گفت: رزمایش های ما همواره برقرار است و امسال نیز رزمایشی بزرگ در پیش داریم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان خاطر نشان کرد: ما آماده‌ایم در مقابل تهدیدات دشمن پاسخی سخت و خشن بدهیم. نیروهای مسلح ایران آمادگی کامل دارند و منطقه اصلی نیروی دریایی خلیج فارس است و ما بنا بر دستور و نیاز اقدامات لازم را انجام می دهیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تهدید ، مرز ، آبی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۳
ناشناس
۱۱:۲۳ ۱۴ اسفند ۱۳۹۴
آهن آهن را میبرد ... پس در مقابل تهدید باید خشن بود .
ناشناس
۲۰:۰۱ ۱۹ آبان ۱۳۹۴
پاسخ خشن اول به ال سعود خاین فراموش نشه.