سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جمع خبرنگاران مطرح شد

رضایی: برجام آزمون جدیدی برای غرب است که امیدواریم تخلف نکنند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: غرب هیچ‌گاه به وعده‌های خود عمل نکرده و برجام امتحان جدیدی است که امیدواریم مثل همیشه تخلف نکنند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه مراسم ترحیم سردار شهید حسین همدانی با حضور در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آزمایش موشک عماد و ارتباطش با برجام گفت: ما از هیچ‌کس اجازه نمی‌گیریم و از هر مسیر مشروعی که لازم باشد خود را مجهز می‌کنیم. 

وی ادامه داد: آمریکای امروز در بن‌بست کامل است و اوباما بیش از بوش در باتلاق فرو رفته؛ در زمان بوش فقط مساله عراق و افغانستان، آمریکا را درگیر کرده بود، اما امروز اوباما در یمن، بحرین و سوریه درگیر است و در باتلاق بزرگی گرفتار شده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: ما از هیچ‌کس برای پیشرفت اجازه نمی‎گیریم و به هر وسیله‌ای که برای دفاع لازم باشد  خود را مجهز می‎کنیم.

محسن رضایی در پاسخ به این سوال که رفتار غرب بعد از برجام را چگونه می‎بینید، گفت: غرب هیچ‌گاه به وعده‌های خود عمل نکرده است و این هم یک امتحان جدید است که امیدوارم آنها مثل همیشه تخلف نکنند.

رضایی در پایان خاطر نشان کرد: حضور جمهوری اسلامی ایران در سوریه کاملا مستشاری است و ما تجارب خود را منتقل می‎کنیم و خدمات آموزشی و انسانی در اختیار سوریه قرار می‌دهیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این سوال که آیا شهادت سردار همدانی خللی در حضور ایران در سوریه ایجاد می‎کند گفت: شهادت سردار همدانی اراده ما را برای مقاومت بسیار بیشتر کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: رضایی ، اوباما ، بوش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.