سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طباطبایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

"ندا" با شخصیت‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب دیدار می‌کند/ مجلس آینده؛ معتدل، کارآمد و عقلانی

رئیس ستاد انتخابات حزب ندای ایرانیان گفت: اعضای این حزب با شخصیت‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب دیدار خواهند کرد.

شهاب طباطبایی رئیس ستاد انتخابات حزب ندای ایرانیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با برنامه‌های انتخاباتی حزب متبوعش اظهار داشت: حزب ندا درحوزه‌هایی که کاندیداهای اختصاصی دارد این افراد را به شورای هماهنگی جبهه اصلاحات معرفی خواهد کرد، از این طریق کاندیداها در لیست قرار گرفته و ائتلاف شکل‌ می‌گیرد.

وی در ادامه درباره حواشی پیش آمده برای "ندا" نیز تصریح کرد: من حواشی در رابطه با حزب ندا احساس نمی‌کنم چرا که همواره انتقاد نسبت به کسانی که بصورت کارآمد فعالیت می‌کنند وجود داشته است، ما بخوبی فعال هستیم و از این روست که از ما انتقاد می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات حزب ندای ایرانیان همچنین در رابطه با دیدارهای حزب ندا با شخصیت‌های سیاسی گفت: حزب ندا با شخصیت‌های سیاسی بسیاری دیدار داشته و از این پس هم روند مستمر دیدارها در دستور کار حزب قرار دارد.

وی ادامه داد: ما از این پس هم با شخصیت‌های اصلاح‌طلب و اصول‌گرا دیدار خواهیم داشت و از نقطه‌نظراتشان استفاده خواهیم کرد.

طباطبایی در پایان درباره شاکله مجلس دهم نیز خاطر نشان کرد: مجلس آینده معتدل، کارآمد و عقلانی خواهد بود، البته کارآمدی و اعتدال در هر دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب اهمیت بسیاری دارد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.