سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

برگزاری همایش امر به معروف ونهی از منکردر قزوین

برگزاری همایش امر به معروف ونهی از منکردر حسینیه سپاه استان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ فرمانده سپاه استان در این مراسم گفت:وقتی با گذشت کمتر از 50 سال از رحلت پیامبر مردم چنان گمراه میشوند که فاجعه کربلا پیش میآید لزوم امر به معروف و نهی از منکر در انقلاب اسلامی بیشتر از پیش احساس می شود.

وی افزود: نمیتوان خیال راحت داشت که انقلاب این نعمت الهی  با 100ها هزار شهید مطابق صلاح مردم و اهداف انقلاب و مقام معظم رهبری پیش برود،و باید هرکس دین شرعی خود را که همان امر به معروف و نهی از منکر است انجام دهد. 

سردار شاهرخی ادامه داد:وقتی برای مظلومیت اباعبداله اشک میریزیم باید هدف ایشان را هم احیا کنیم و نگذاریم هدفی که خون 72 تن در کربلا برای آن ریخته شد در جامعه بمیرد.

سردار شاهرخی تصریح کرد:امر به معروف ونهی از منکر فقط مختص چادر و روسری نیست و باید در مقابل مسئولان و مدیران هم اجرا شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم امر به معروف و نهی از منکر مسئولان و دولتیان را حق مردم دانست و گفت:باید امکان آن فراهم شود که مردم بتوانند عملکرد دولت و مجلس را نقد کنند.

حجت لاسلام حسینی افزود:در مجلس قانونی مصوب شد که مردم هم بتوانند بر حاکم نظارت کنند که این قانون با مخالفت دولت روبرو شد و مقام معظم رهبری آن را به شورای حل اختلاف ارجاع دادند که در این شورا رای به نفع مجلس صادر شد و دولت را ملزم به اجرا آن کرد.

وی افزود: با این وجود دولت همچنان در ابلاغ این قانون کوتاهی میکند و مجلس آن را به دستگاهای اجرایی ابلاغ کرده است.

در پایان این مراسم از آمران به معروف و ناهیان از منکر نمونه استان تجلیل شد.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.